ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری دوره دکتری ادبیات فارسی برای دانشجویان تاجیکستان (31 اردیبهشت 92)

برگزاری دوره دکتری ادبیات فارسی برای دانشجویان تاجیکستان (31 اردیبهشت 92)

رئیس دانشگاه یزد به توسعه آموزش های بین المللی در این دانشگاه اشاره کرد و از برگزاری دوره دکتری مشترک ادبیات فارسی با کشورتاجیکستان خبر داد.


دکتر سید محمد میر محمدی میبدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دفتر روابط بین الملل دانشگاه یزد یکی از بخش های فعال دانشگاه است.

وی ادامه داد: دانشگاه یزد با کشور افغانستان و عراق همکاری علمی داشته و دانشجویانی از این دو کشور و کشور لبنان در دانشگاه یزد مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه یزد به توسعه آموزش های بین المللی در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: به دنبال ایجاد زمینه برای ارتباط آموزشی با کشورهای آسیای میانه و اروپا هستیم.

وی ادامه داد: زمینه های لازم برای برقراری ارتباط علمی با کشورهای اروپایی و آسیای میانه فراهم شده است و مصوب کرده ایم که با کشور تاجیکستان دوره دکتری ادبیات فارسی برگزار کنیم که این دوره در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد و دانشجویان تاجیک می توانند برای گذراندن این دوره به دانشگاه یزد بیایند.

رئیس دانشگاه یزد با بیان اینکه پیش از این یک دوره دکتری هم با کشور افغانستان برگزار کرده بودیم، گفت: به دنبال افزایش پذیرش دانشجوی خارجی در دانشگاه یزد هستیم.

کلمات کلیدی: دکتری ادبیات فارسی، دوره دکتری ادبیات فارسی، دکتری، ادبیات فارسی، دانشجویان تاجیکستان

آمار بازدید: 603 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image