ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مسابقات ترکیبی چهارگانه در دانشگاه دامغان برگزار شد (27 اردیبهشت 92)

مسابقات ترکیبی چهارگانه در دانشگاه دامغان برگزار شد (27 اردیبهشت 92)

مسابقات ترکیبی چهارگانه به مناسبت هفته خوابگاه‏های دانشجویی در دانشگاه دامغان برگزار شد و برترین‏های آن معرفی شدند.


به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، این رقابت‏ها صبح امروز با حضور 56 نفر از دانشجویان دانشگاه دامغان و هر کدام به صورت جداگانه در محل سالن سلف سرویس سابق این دانشگاه برگزار شد.

کارشناس امور فرهنگی دانشگاه دامغان در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: این مسابقات شامل مسابقات آمادگی جسمانی، هنر نقاشی، هنر آشپزی و معلومات عمومی بود که دانشجویان این دانشگاه در آن با هم به رقابت پرداختند.

حسین رضایی افزود: در این مسابقات، هشت گروه چهار نفره از برادران حضور داشته که در هر بخش از این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.

وی یادآور شد: مسابقات ترکیبی چهارگانه به مناسبت هفته خوابگاه‏های دانشجویی و برای نخستین بار با مشارکت و استقبال خوب دانشجویان از تمامی رشته‏های تحصیلی این دانشگاه برگزار شد.

کارشناس امور فرهنگی دانشگاه دامغان تصریح کرد: یکی از کارهایی که در این دوره از مسابقات به آن پرداخته شد، زمان کل در برگزاری مسابقات بوده که هر آیتم در زمان مشخصی، امتیاز مخصوص به خود داشت.

رضایی اضافه کرد: مجموع امتیاز کسب شده از سوی هر گروه شرکت کننده در این دوره از مسابقات و در هر آیتم و امتیاز زمان، نتیجه نهایی را مشخص می‏کرد.

وی خاطرنشان ساخت: در پایان این دوره از مسابقات، یک گروه از برادران و یک گروه از خواهران به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند و در جشن هفته خوابگاه دانشجویی از آنان تقدیر و تجلیل می‏شود.

رضایی یادآور شد: ایجاد رقابت و فضای پرنشاط بین دانشجویان در مسابقات علمی از اهداف اصلی مسابقات ترکیبی چهارگانه در دانشگاه دامغان است.

کارشناس امور فرهنگی دانشگاه دامغان گفت: در این دوره از مسابقات که شش گروه از خواهران و هشت گروه از برادران در آن حضور داشتند، 24 دانشجوی دختر و 32 دانشجوی پسر شرکت کردند.

هفته خوابگاه‏های دانشجویی از 21 تا 27 اردیبهشت در کشور گرامی داشته می‏شود.

کلمات کلیدی: مسابقات ترکیبی چهارگانه، مسابقات، ترکیبی چهارگانه، دانشگاه دامغان، اخبار دانشگاه دامغان، اخبار جدید دانشگاه دامغان، مسابقات دانشگاه دامغان

آمار بازدید: 432 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image