ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه‌های شرکت ملی نفت برای جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت (21 اردیبهشت 92)

برنامه‌های شرکت ملی نفت برای جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت (21 اردیبهشت 92)

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران به دانش آموختگان دانشکده نفت اهواز قول داد که حتما فاصله بین فارغ‌التحصیلی و امریه آن‌ها را کوتاه می‌کند.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خوزستان، احمد قلعه‌بانی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت، در مراسم دانش‌آموختگی 300 دانشجوی دانشکده نفت اهواز، با اشاره به شرایط و وضعیت موجود صنعت نفت، تصریح کرد: در شرکت ملی نفت ایران به عنوان مهمترین و ماندگارترین شرکت تابعه وزارت نفت، بسیار به حضور جوانان دانش‌آموخته این صنعت نیاز است و ما منتظر هستیم شما وارد صحنه کار شوید.


وی با اشاره به تاریخچه بیش از 100 ساله صنعت نفت کشور و فراز و نشیب‌های آن طی این سال‌ها، خاطرنشان کرد: صنعت نفت موتور محرکه توسعه کشور بوده است، اگر امروز کشور با این درجه از توسعه و به عنوان یک کشور مستقل می‌تواند در مقابل کشورهای زورگو قد علم کند، به خاطر داشتن فرزندان بزرگی است که در آن پرورش یافته و همچنین به علت استقلال و ثروت خدادادی آن است، البته این ثروت باید به سمتی هدایت شود که توسعه پایدار برای کشور ایجاد کند.


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به تحریم نفت ایران توسط کشورهای استعمارگر به ویژه در سال‌های اخیر، اظهارداشت: این کشورها بنا داشتند از مهرماه 89 با کمبود بنزین و ایجاد نارضایتی در مردم، کشور را دچار مشکلاتی کنند، چرا که در سال 88 برای تأمین نیاز بنزین در کشور، روزانه به طور متوسط 20 میلیون لیتر بنزین علاوه بر تولید، به کشور وارد می شد، این رقم در سال 89 با میانگین واردات شش میلیون لیتر در روز و در 90 به دو میلیون لیتر در روز کاهش داده شد و امروز در تأمین نیاز بنزین کشور هیچ گونه مشکلی نداریم و در بعضی فرآورده‌ها صادرات انجام می‌شود.


وی میزان اعتبار پروژه های در حال اجرای شرکت ملی نفت ایران را بیش از 100 میلیارد دلار عنوان کرد و ادامه داد: در بحث ساخت قطعات و استفاده از تجهیزات داخلی در اکتشاف، هر روز شاهد موفقیت‌های جدید هستیم، به طوری که در سال گذشته معادل 4 سال ظرفیت تولید نفت در کشور، اکتشافات جدید انجام شد، همچنین در بخش گاز معادل دو سال ظرفیت تولید کشور کشفیات جدید داشتیم که نشان دهنده آینده و چشم انداز روشن برای فارغ‌التحصیلان صنعت نفت است.


قلعه بانی تصریح کرد: در حال حاضر بهترین سرمایه این شرکت، سرمایه انسانی است و بهترین مدیران و کارشناسان ما از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت هستند و حتما در آینده نه چندان دور شما به عنوان ارزش آفرینان صنعت نفت خواهید بود.


وی خطاب به دانش آموختگان با دادن قول کوتاه کردن فاصله بین فارغ‌التحصیلی و امریه آن‌ها و با بیان اینکه مایل هستم همه شما جذب صنعت نفت به ویژه شرکت ملی نفت شوید، افزود: سالانه بین 3 تا 5 هزار نیرو از طریق آزمون در شرکت ملی نفت جذب می شود و قطعا گروهی از شما جذب خواهید شد.



راه‌اندازی پردیس دانشگاه نفت در بوشهر


مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران از برنامه وزارتخانه برای راه‌اندازی پردیس دانشگاه نفت در بوشهر پایتخت انرژی کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: قصد داریم علاوه بر دانشکده‌های نفت اهواز، آبادان، محمودآباد و تهران، یکی از مرکز توسعه را بزودی در سه رشته در پایتخت انرژی کشور راه‌اندازی کنیم.


وی در پاسخ به سؤال یکی از دانش‌آموختگان زن درباره برنامه‌ها برای فارغ‌التحصیلان خانم، تصریح کرد: به هر حال محدودیت‌هایی وجود دارد، اما بین افرادی که فارغ‌التحصیل شدند، گروهی جذب خواهند شد، هر چند امیدواریم بتوانیم همه را جذب کنیم.
،
کلمات کلیدی: برنامه‌های شرکت ملی نفت، جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت، جذب فارغ‌التحصیلان، دانشگاه نفت، استخدام فارغ‌التحصیلان، استخدام شرکت نفت

آمار بازدید: 536 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image