ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نحوه بازپرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی (7 اردیبهشت 92)

نحوه بازپرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی (7 اردیبهشت 92)

مشاور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه اعتبارات سال 92 برای امور رفاهی دانشجویان هنوز اعلام نشده است، گفت: هنوز برنامه مشخصی برای افزایش وام‌های صندوق رفاه پیش‌بینی نکرده‌ایم.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نریمانی در نشست مطبوعاتی، ادامه داد: هم اکنون 15 نوع وام از صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت به دانشجویان ارائه می‌شود که سخت گیری‌های بیشتری برای بازپس گیری این وام‌ها اعمال شده است.



نحوه بازپرداخت وام‌های دانشجویی


وی افزود: نحوه بازپرداخت وام‌های دانشجویان در بدهی‌های تا سقف دو میلیون و 160 هزار تومان در هر قسط 45 هزار تومان است و در بدهی‌های بالاتر از دو میلیون و 160 هزار تومان کل بدهی تقسیم بر 48 قسط می‌شود.


وی در خصوص تفاوت دریافت هزینه خوابگاه از دانشجویان در وزارت بهداشت و وزارت علوم، اظهار کرد: صندوق رفاه وزارت بهداشت هزینه خوابگاه را در پایان تحصیل به صورت اقساط دریافت می‌کند، ولی صندوق رفاه در وزارت علوم این اجاره بها را قبل از پایان تحصیلات دانشجو دریافت می‌کند.

کلمات کلیدی: وام‌های دانشجویان علوم پزشکی، وام‌های دانشجویان، علوم پزشکی، وام‌های دانشجویی، وام دانشجویی، بازپرداخت وام‌های دانشجویی

آمار بازدید: 392 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image