ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آخرین وضعیت میزان شهریه دوره های شبانه و غیردولتی دانشگاهها (5 اردیبهشت 92)

آخرین وضعیت میزان شهریه دوره های شبانه و غیردولتی دانشگاهها (5 اردیبهشت 92)

مدیر کل گسترش آموزش عالی به تازه ترین تصمیم گیریها برای تعیین شهریه دوره های شهریه ای دانشگاهها اشاره کرد و گفت: هر گونه تصمیم گیری در خصوص شهریه دوره های نوبت دوم و پردیسهای خودگردان منوط به تعیین تکلیف رتبه بندی موسسات غیردولتی است.


ابوالفضل حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: با توجه به اینکه برای موسسات غیردولتی نیاز بود یک پایه و پنج مرحله مختلف داشته باشیم از سوی دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم این دانشگاهها رتبه بندی شدند و امتیاز گرفتند.

وی که پیش از این اعلام کرده بود هر گونه تصمیم گیری در خصوص شهریه دوره های نوبت دوم و پردیسهای خودگردان منوط به تعیین تکلیف رتبه بندی موسسات غیردولتی است، در این باره با ذکر توضیحاتی اظهار داشت: شهریه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاههای غیردولتی در پردیسهای خودگردان تغییری نمی کند و رقم پرداخت شهریه مانند سال جاری و سال گذشته توسط دانشجویان پرداخت می شود.

مدیر کل گسترش وزارت علوم در خصوص شهریه های دوره های شبانه، غیردولتی و سایر دوره ها، اظهار داشت: تصمیم گیری در این موضوع هفته آینده اعلام خواهد شد.

حسنی در خصوص احتمال حذف دانشگاههای غیردولتی از گردونه پذیرش دانشجو پس از این رتبه بندی صورت گرفته، تاکید کرد: هیچ دانشگاه غیردولتی حذف نخواهد شد، وقتی یک بنگاه اقتصادی قصد فعالیت آموزشی داشته باشد اگر نتواند در امتیاز بندی قدمی بردارد قطعاً خودش حذف خواهد شد.

کلمات کلیدی: میزان شهریه دوره های شبانه، میزان شهریه غیردولتی دانشگاهها، شهریه، شهریه دانشگاهها، شهریه تحصیل

آمار بازدید: 742 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image