ارتباط مستقیم با 30460 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اخبار جدید شهریه مدرسه اتباع و مدارس و دانشگاه‌های امارات

اخبار جدید شهریه مدرسه اتباع و مدارس و دانشگاه‌های امارات

اعلام شهریه مدرسه اتباع تا آخر مهرماه

طی ماه‌های اخیر اظهاراتی مبنی بر تخلف آموزش و پرورش در دریافت وجه از دانش‌آموزان اتباع غیر ایرانی برای ثبت نام در مدارس شنیده شد که مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این باره گفت: قرار بر عدم دریافت شهریه نبوده است.

اسفندیار چهاربند در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: بلکه قرار بود یک کمیته در وزارت کشور با حضور سازمان‌های مختلف تشکیل و در این باره تصمیم‌گیری شود، اما چون کمیته تشکیل نشده بود، برای آنکه زمان ثبت‌نام نگذرد و عده‌ای از تحصیل بازنمانند مقرر شد این دانش‌آموزان هم در مدارس ثبت‌نام و از آن‌ها تعهد گرفته شود که بعد هر تصمیمی کمیته اتخاذ کرد طبق آن عمل کنند.

وی در همین راستا و درباره میزان شهریه دانش‌آموزان اتباع خارجی عنوان کرد: کمیته‌ای که بنا بود در وزارت کشور برای رسیدگی به این موضوع شکل بگیرد هنوز تشکیل نشده است.

وی افزود: اما طبق بخشنامه عمل می‌کنیم و شهریه مدرسه اتباع غیرایرانی تا آخر مهرماه مشخص می‌شود.








اقدام عجیب امارات برای جلوگیری از غیبت فرزندان در مدارس و دانشگاه‌ها

وزارت آموزش و پرورش امارات در اقدامی عجیب به منظور جلوگیری از غیبت دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها اقدام به کسر حقوق والدین آنها می‌کند.

به گزارش خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در دوبی، غیبت بیش از حد دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگا‌های امارات باعث شد که مجلس و دولت امارات نسبت به اجرای قوانین جدیدی اقدام کند.

وزارت آموزش و پرورش امارات اعلام کرد که به منظور کاهش و جلوگیری از غیبت متوالی دانش آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها اقدام به کسر حقوق والدین آنها خواهد کرد.

این اقدام آموزش و پرورش امارات با همکاری وزارت کشور صورت می‌گیرد.

آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image