ارتباط مستقیم با 30722 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تدریس رشته هوش مصنوعی در دانشگاه‌ها و توسعه ارتباطات شبکه فیبر نوری در کشور (23 فروردین 92)

تدریس رشته هوش مصنوعی در دانشگاه‌ها و توسعه ارتباطات شبکه فیبر نوری در کشور (23 فروردین 92)

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: در برهه کنونی و با توجه به نیاز جامعه ایرانی، لازم است تا رشته هوش مصنوعی در دانشگاه بیشتر تدریس شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسن نامی ظهر امروز در جلسه‏ای با رئیس و معاونان دانشگاه سمنان که در حاشیه چهارمین سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان در این شهرستان تشکیل شد، فعالیت 40 عضو هیئت علمی در بخش فرآوری اطلاعات را سرمایه ارزشمند و ظرفیت مهمی برای دانشگاه سمنان دانست.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مسئولان دانشگاه سمنان نیز باید توجه بیشتری به هوش مصنوعی و تدریس این رشته داشته باشند.

نامی توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرهای دورافتاده را بسیار مهم دانست و گفت: رونق و توسعه در این بخش سبب علم‏افزایی و پیشرفت کشور خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه بر لزوم توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی در سراسر کشور تاکید کرد و توسعه ارتباطات شبکه فیبر نوری در کشور را یکی از برنامه‏های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جدید عنوان کرد.

نامی با تاکید بر اجرای کامل پروژه شبکه ملی اطلاعات و حل مشکلات کارگزاران دفاتر مخابراتی افزود: برنامه‏های متعددی برای اجرا در سال جاری در این وزارت‏خانه نهایی شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین خواستار پشتیبانی بیشتر مراکز ذی‏صلاح از شرکت‏های دانش‏بنیان شد.

در سفر رئیس جمهوری به استان سمنان، وزرا و هیئت دولت نیز در استان سمنان حضور دارند و هر کدام در حوزه کاری خود، مشکلات را مطرح و درخواست‏های مردمی را رسیدگی کردند.

سخنرانی در جمع مردم سمنان و شاهرود، تشکیل کارگروه‏های تخصصی، نشست پایانی هیئت دولت و تشریح مصوبات و دستاوردهای سفر از مهم‏ترین برنامه‏های کاری رئیس جمهوری در استان سمنان است.

سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت پس از وقفه‌ای یک ساله، بار دیگر با سفر محمود احمدی‌نژاد، رئیس ‌جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین سفر استانی رئیس ‌جمهور در خرداد ماه سال گذشته و به استان خراسان رضوی انجام شد که طولانی‌ترین سفر استانی احمدی‌نژاد محسوب می‏شود.

رئیس‌جمهور در این سفر در بیش از 45 شهر استان خراسان رضوی سخنرانی کرد.


کلمات کلیدی: تدریس رشته هوش مصنوعی، تدریس هوش مصنوعی، تدریس، رشته هوش مصنوعی، ارتباطات شبکه فیبر نوری، توسعه ارتباطات شبکه فیبر نوری

آمار بازدید: 351 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image