ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی تأیید تدریس مدرسان دانشگاه جامع پس از گذراندن دوره‌های تربیت مدرس (23 مرداد 91)

تأیید تدریس مدرسان دانشگاه جامع پس از گذراندن دوره‌های تربیت مدرس (23 مرداد 91)

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: از مهرماه امسال تمام افرادی که مایل به تدریس در این دانشگاه هستند، باید دوره‌های تربیت مدرس را بگذرانند و مدارک لازم را اخذ کنند.


رجبعلی برزویی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه مراکز تربیت مدرس در دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال ایجاد هستند، گفت: از مهر ماه خبرگان محیط کار پس از گذراندن دوره‌های لازم در این مراکز، در دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی پنج مرکز تربیت‌مدرس تاکنون گفت: فاز بعدی راه‌اندازی این مراکز در داخل استان‌ها است، در حال حاضر چهار استان کشور اقدام به ایجاد این مراکز کرده‌اند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی در مراکز تربیت مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی شامل دوره‌های عمومی، میانی و کاملاً تخصصی است.

وی ادامه داد: در فاز اول شرکت اساتید در این دوره‌ها اختیاری است اما در فاز بعدی برای اینکه بتوانند تأیید مجدد شوند، باید حتماً دوره‌های لازم را بگذرانند.

به گفته برزویی از مهرماه تمام افرادی که مایل به تدریس در دانشگاه علمی کاربردی هستند، باید این دوره‌ها را بگذرانند و مدارک لازم را اخذ کنند.

کلمات کلیدی: نحوه تأیید تدریس مدرسان دانشگاه علمی کاربردی، چگونگی تأیید تدریس مدرسان دانشگاه علمی کاربردی، شرط تأیید تدریس مدرسان دانشگاه علمی کاربردی، دوره های تربیت مدرس مدرسان دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه علمی کاربردی

آمار بازدید: 898 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image