ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نرم‌افزار تصحیح امتحانات در خدمت اساتید دانشگاه‌ها (23 فروردین 92)

نرم‌افزار تصحیح امتحانات در خدمت اساتید دانشگاه‌ها (23 فروردین 92)

نرم‌افزاری جدید مجهز به هوش مصنوعی، نمره دانشجویان را در امتحانات محاسبه کرده و به استادان فرصت پرداختن به وظایف و فعالیت‌های دیگر آموزشی و تدریسی را می‌دهد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصور کنید که در امتحانات دانشگاه به جای اینکه دفترچه پاسخنامه خود را به استادان ارائه دهید و هفته‌ها منتظر دریافت نمره خود بمانید، تنها با زدن یک دکمه و ارسال پاسخ، بلافاصله نمره خود را دریافت می‌کنید.



حتی تصور کنید به جای اینکه برگه خود را تحویل دهید، سیستم فوق به شما این امکان را می‌دهد که سوال جدیدی دریافت کرده و نمره خود را در آن امتحان بهبود دهید.



موسسه غیرانتفاعی edX که با تلاش دانشگاه هاروارد و موسسه فن‌آوری ماساچوست تاسیس شده است و دروس اینترنتی ارائه می‌دهد، اخیرا سیستم فوق را طراحی کرده است و قصد دارد این نرم‌افزار را به طور رایگان در اختیار سایر موسسات آموزشی و دانشگاه‌های بین‌المللی که مشتاق به استفاده از آن هستند، قرار دهد.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتی ورلد نیوز، نرم‌افزار جدید با استفاده از هوش مصنوعی، پاسخ‌های دانشجویان را تصحیح می‌کند و به استادان این فرصت را می‌دهد تا با فراغ بال به سایر فعالیت‌ها و وظایف آموزشی خود بپردازند.



پیش‌بینی می‌شود، سیستم جدید کشمکش‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را بر سر نقش جایگزین کردن دستگاه‌های خودکار و رایانه در آموزش، افزایش دهد.


کلمات کلیدی: نرم‌افزار تصحیح امتحانات، نرم‌افزار، تصحیح امتحانات، امتحانات، امتحانات دانشگاه، هوش مصنوعی، نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی

آمار بازدید: 289 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image