ارتباط مستقیم با 30654 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تدوین دستور العمل برگزاری امتحانات در ایام انتخابات ریاست جمهوری دانشگاه‌ها تا 10 روز آینده (12 اسفند 91)

تدوین دستور العمل برگزاری امتحانات در ایام انتخابات ریاست جمهوری دانشگاه‌ها تا 10 روز آینده (12 اسفند 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: وزیر علوم از تهیه و تدوین دستور العمل یا شیوه نامه برگزاری امتحانات در ایام انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه‌های سراسر کشور تا 10 روز آینده خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره چگونگی برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها در ایام انتخابات ریاست جمهوری گفت: در این راستا به معاونت آموزشی ماموریت داده شده است تا با همکاری تعدادی از دانشگاه‌ها طی 10 روز آینده نسبت به تهیه و تدوین دستور العمل یا شیوه نامه برگزاری امتحانات در ایام انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه‌های سراسر کشور اقدام کند.

وی افزود: تدوین این شیوه نامه و دستور العمل در راستای مشارکت حد اکثری دانشجویان و دانشگاهیان در انتخابات ریاست جمهوری است تا دانشجویان و دانشگاهیان علاقه‌مند به انجام فعالیت‌های انتخاباتی فرصت ایفای نقش در این مسئولیت بزرگ را داشته باشند ضمن اینکه به امتحانات آنان لطمه‌ای وارد نشود.

وزیر علوم تصریح کرد: هدف از تدوین این شیوه نامه، ایجاد وحدت رویه در بین دانشگاه‌های سراسر کشور برای برگزاری امتحانات در ایام انتخابات ریاست جمهوری بوده تا همه دانشگاه‌ها هماهنگ عمل کرده و برنامه‌های زمانی متفاوتی را اعمال نکنند.

کلمات کلیدی: برگزاری امتحانات، زمان برگزاری امتحانات، تاریخ برگزاری امتحانات، دستورالعمل برگزاری امتحانات، امتحانات، امتحانات خرداد 92، زمان امتحانات خرداد 92، امتحانات ترم دوم

آمار بازدید: 578 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image