ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نحوه پذیرش ورزشکاران تجربی در اولین دانشگاه ورزشی (22 فروردین 92)

نحوه پذیرش ورزشکاران تجربی در اولین دانشگاه ورزشی (22 فروردین 92)

وزیر علوم با اشاره به نحوه پذیرش دانشجو در اولین دانشگاه ورزشی، گفت: ورزشکاران تجربی و قهرمانان ملی با معرفی وزارت ورزش می‌توانند در این دانشگاه پذیرفته شوند.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان، کامران دانشجو در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی اولین دانشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی کشور در جمع خبرنگاران، افزود: پذیرش دانشجو از طریق کنکور سراسری خواهد بود، اما افرادی که به صورت تجربی در ورزش کار می‌کنند و پیشکسوتند با معرفی وزارت ورزش در این دانشگاه پذیرفته می‌شوند، البته در این دانشگاه بیشتر مقاطع تحصیلات تکمیلی ارائه می‌شود.



وی درباره امتحانات پایان ترم در دانشگاه، خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست و حق دانشجویان در جهت فعالیت در ستادهای انتخاباتی و در راستای تلاش برای ایفای نقش بهتر دانشجو و جامعه دانشگاهی در حماسه سیاسی این تصمیم اتخاذ شده است.



دانشجو افزود: در همین راستا به دانشگاه‌ها ابلاغ کردیم در محدوده زمانی 20 خرداد ماه تا دوم تیرماه، امتحانی برگزار نشود، اما برنامه‌ریزی برای نحوه و آغاز امتحانات بر عهده دانشگاه‌ها و هیات رییسه آنها خواهد بود.

کلمات کلیدی: دانشگاه ورزشی، اولین دانشگاه ورزشی،نخستین دانشگاه ورزشی، اولین دانشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تربیت‌بدنی، علوم ورزشی، پذیرش دانشجو، نحوه پذیرش ورزشکاران تجربی، پذیرش ورزشکاران تجربی، ورزشکاران تجربی

آمار بازدید: 265 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image