ارتباط مستقیم با 30719 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری رفع مشکل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت دکتری پیام‌نور (23 اسفند 91)

رفع مشکل ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت دکتری پیام‌نور (23 اسفند 91)

با پیگیری کامنت‌های متعدد پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری مبنی بر عدم ثبت‌نام این دسته از پذیرفته‌شدگان در دانشگاه پیام نور، مسئولین دانشگاه پیام نور و سازمان سنجش توضیحاتی ارائه کردند.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رییس دانشگاه پیام‌نور در توضیح مشکلی که هنگام اعلام تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 91 از سوی این دانشگاه برای داوطلبان ایجاد شده بود، گفت: دانشگاه پیام‌نور در سال گذشته درخواست‌های خود را برای پذیرش دانشجوی دکتری به شورای گسترش وزارت علوم اعلام کرد که با بخشی از این ظرفیت‌های اعلامی موافقت شد.


وی افزود: در زمان تکمیل ظرفیت، سازمان سنجش از ما خواست که ظرفیت‌هایمان را برای پذیرش دانشجوی دکتری در این مرحله اعلام کنیم که ما نیز به اشتباه کل ظرفیت اولیه را به سازمان سنجش اعلام کردیم، در حالی که پذیرش در آنها قبلا صورت گرفته بود و تنها در برخی رشته‌ها، ظرفیت خالی مانده بود و دانشگاه تنها می‌توانست در این ظرفیت‌های خالی پذیرش دانشجو را داشته باشد، نه در کل ظرفیتی که به اشتباه اعلام کرده بود.


زیاری ادامه داد: این اشتباه باعث سردرگمی برخی از داوطلبان شده بود، ولی پس از آن اعلام شد که دانشگاه به اشتباه به جای اعلام ظرفیت‌های خالی، کل ظرفیت‌های خود را اعلام کرده بود و با همکاری سازمان سنجش، داوطلبان تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور در رشته‌هایی که ظرفیت آن خالی مانده بود، انتخاب رشته کرده و پذیرش شدند.


همچنین حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در این باره، گفت: اگر فردی در فهرست اسامی قبول‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 91 قرار گرفته باشد، دانشگاه مورد نظر موظف است داوطلبان را پذیرش کند.


وی افزود: اگر برای داوطلبی چنین مشکلی پیش آمده است می‌تواند، به سازمان سنجش مراجعه کند و ما به او نامه‌ای می‌دهیم تا پذیرش و ثبت‌نام او انجام شود.

کلمات کلیدی: تکمیل ظرفیت دکتری پیام‌نور، تکمیل ظرفیت، دکتری، پیام‌نور، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت، دکتری پیام‌نور، آزمون دکتری، تکمیل ظرفیت آزمون دکتری

آمار بازدید: 333 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image