ارتباط مستقیم با 30559 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری افزایش 100 درصد ظرفیت دانشجوی دکتری در دانشگاهها/ حذف امکان پذیرش دو برابری در نوبت دوم

افزایش 100 درصد ظرفیت دانشجوی دکتری در دانشگاهها/ حذف امکان پذیرش دو برابری در نوبت دوم

مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی از افزایش پذیرش دانشجوی دکتری به میزان 100 درصد در دانشگاههای کشور خبر داد و گفت: دانشگاه هایی که پیش از این در دوره روزانه 3 دانشجوی دکتری و برای دوره نوبت دوم 6 دانشجوی دکتری پذیرش می کردند از سال آینده این امکان را ندارند.

حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در گذشته برخی دانشگاهها بیشتر از ظرفیت روزانه در نوبتهای دوم و پردیسهای دانشگاهی اقدام به پذیرش دانشجو می کردند، اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارت علوم اعلام کرد دانشگاهها در هر رشته ای می توانند حداکثر تا 100 درصد ظرفیت در دوره روزانه دانشجو پذیرد، کنترل شورای گسترش در این باره بیشتر می شود.

وی در این باره با ذکر توضیحاتی، گفت: اگر دانشگاهی در دوره روزانه 3 دانشجوی دکتری و برای دوره نوبت دوم، شبانه و خودگردان ها 6 دانشجوی دکتری پذیرش می کرد این امکان از سال آینده حذف شده است.

به گفته مدیر کل دفتر گسترش آموزش عالی، با این حال ظرفیت را دانشگاهها معین می کنند و شورای گسترش صرفاً این میزان ظرفیت را برای تطابق میان رشته های روزانه و نوبت دوم همچنین پردیسهای خودگردان کنترل و بررسی می کند.

آمار بازدید: 269 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ایمان پنج شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۲:۴۳

شما تنها هنرتون این است که هر سال ظرفیت ها را 2 برابر کنید، ولی بحث اشتغال این دانشجویان دکتری که می شه، صد تا بامبول در می آرین. در واقع دارین با این کاراتون حق سایر دانشجویان لایق را تباه می کنید.