ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعطای بورس جدید "2+2 "به دانشجویان دکتری دانشگاه شریف (21 اسفند 91)

اعطای بورس جدید "2+2 "به دانشجویان دکتری دانشگاه شریف (21 اسفند 91)

رییس دانشگاه صنعتی شریف از اجرای طرح \"بورس 2+2\" برای دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: این طرح در دانشگاه صنعتی شریف اجرایی می‌شود و اخیرا نیز برای گسترش بیشتر در سایر دانشگاه‌ها در وزارت علوم تایید شده است.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر رضا روستاآزاد در نشست خبری «تحول و ارتقای محتوای برنامه درسی و آموزشی رشته‌های دانشگاهی»، در خصوص جزئیات اجرایی طرح \"بورس 2+2\" برای دانشجویان دکتری، گفت: بر اساس این طرح، دانشجوی دکتری دو سال در داخل و دو سال نیز برای فرصت مطالعاتی به دانشگاه خارج از کشور اعزام می‌شوند.


وی در خصوص وضعیت مدرک دانشجویان طرح \"بورس 2+2\"، اظهارکرد: اگر پذیرش این دسته از دانشجویان در دانشگاه‌های داخل باشد، مدرک آنها از طریق دانشگاه مربوطه و اگر پذیرش‌شان در خارج از کشور باشد، از طریق دانشگاه‌ خارجی اعطا می‌شود، البته در مواردی نیز ممکن است مدرک به صورت مشترک صادر شود.


به گفته روستاآزاد، دانشگاه صنعتی شریف در زمینه طرح \"بورس 2+2\" با کشورهای مختلف همچون اتریش، سوئیس، هنگ‌کنگ، عراق، مالزی و ... وارد مذاکره و یا حتی تبادل دانشجو شده است.


رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اجرای طرح \"بورس 2+2\" برای دانشجویان دکتری، گفت: این طرح در واقع یک شیوه پذیرش دانشجوی دکتری است، همچنین بورس شش ماهه و چهارساله نیز برای دانشجویان دکتری به قوت خود باقیست.


سرپرست گروه برنامه‌ریزی فنی و مهندسی با بیان اینکه ما در بحث فنی و مهندسی علاوه بر روش‌های کلاسیک، به دنبال آموزش متن باز با استفاده از سایبر هستیم، تصریح کرد: در این راستا این دو موضوع را در زمینه ارتقای محتوای برنامه‌های درسی دنبال می‌کنیم.


به گفته وی، بحث ارتقای محتوای برنامه‌های درسی فنی و مهندسی علاوه بر اینکه به صورت فصلی و متناوب برگزار می‌شود، باید به شیوه مستمر نیز انجام شود.


روستاآزاد با اشاره به دستگاه‌های اجرایی کشور، تصریح کرد: چشم‌انداز مشخصی برای اینکه این دستگاه‌ها با چه نیرو و چه کیفیتی نیازمندند، وجود ندارد، به نحوی که بازار ما خود کنترلی شده است، البته با وجود اینکه برخی از رشته‌ها از نظر پذیرش دانشجو اشباع شده است و حتی بیکاران برخی از رشته‌ها افزایش یافته است، بهر حال برای نیروی با کیفیت، همیشه بازار کار وجود دارد.

کلمات کلیدی: اعطای بورس، اعطای بورس جدید، اعطای بورس جدید دانشگاه شریف، بورس جدید دانشگاه شریف، دانشگاه شریف، بورس دانشگاه شریف، دانشجویان دکتری دانشگاه شریف، بورس دانشجویان دکتری دانشگاه شریف، بورس 2+2

آمار بازدید: 461 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image