ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش استخدام 208 نخبه برای مربيگری در مدارس قرآن کرمان (18 اسفند 91)

استخدام 208 نخبه برای مربيگری در مدارس قرآن کرمان (18 اسفند 91)

مديركل آموزش و پرورش استان كرمان از جذب 208 نخبه قرآنی از سراسر استان برای مربيگری در مدارس قرآن خبر داد.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كرمان، ابراهيم شيخ‌‌بهايی، مديركل آموزش و پرورش استان كرمان‌ روز دوشنبه، 14 اسفندماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان كرمان يكی از بزرگترين اقدامات انجام شده آموزش ‌و پرورش را جذب 208 نخبه قرآنی عنوان كرد و گفت: مأموريت آن‌ها حضور در مدارس قرآن‌ برای مربيگری است.

وی تصريح كرد: پيش از اين آموزش قرآن به‌‌صورت فوق‌برنامه در برنامه كلاس‌ها گنجانده می‌شد، اما امروز تعليم قرآن از حاشيه به متن آمده و يكی از دروس اصلی دارای كتاب ويژه برای تدريس در پايه‌های اول تا سوم ابتدايی است.

مديركل آموزش و پرورش استان كرمان افزود: نگاه ويژه آموزش ‌و پرورش به سمت مباحث قرآنی و تربيتی است تا خروجی آن تحويل نخبگان قرآنی به اجتماع باشد.

شيخ‌‌بهايی از موفقيت در برگزاری هفتمين المپياد كشوری فرش در كرمان خبر داد و بيان كرد: اين اتفاق بزرگ فرهنگی برای ايجاد رقابت و سنجش سطح دانش و مهارت دانش‌آموزان و دانشجويان محصول همكاری مشترك آموزش ‌و پرورش، دانشگاه شهيد باهنر كرمان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است كه اختتاميه آن امروز، 15 اسفند‌ماه جاری برگزار می‌شود.

وی در ارتباط با فعاليت‌‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم تصريح كرد: بزرگداشت مقام معلم مختص زمان خاصی نيست و كار ستادی بزرگداشت اين جايگاه ارزشمند بايد در طول سال نيز جريان داشته باشد، به‌دنبال احيا و تبيين جايگاه واقعی معلم هستيم تا آن را به شخصيت حقيقی برسانيم.

مديركل آموزش و پرورش استان كرمان با بيان اينكه تأسيس دانشگاه فرهنگيان اقدام ويژه‌ای در راستای سند تحول بنيادين آموزش و پرورش بود، اظهار كرد: چهار سال آينده متعلمان اين دانشگاه در خدمت آموزش و پرورش قرار می‌گيرند و رده‌های مختلف نيز برای استخدام نيرو می‌توانند، مجوزهای لازم را كسب كنند.

وی خاطرنشان كرد: آموزش‌های ضمن خدمت برای فرهنگيان و ارتقای تحصيل كارمندان آموزش ‌و پروش يكی از مأموريت‌های اين دانشگاه است كه تربيت نيروها و افزايش رشته‌های تحصيلی بايد متناسب با نيازهای هر استان باشد تا هماهنگی‌‌های لازم ميان نيروهای فرهنگی با ساير متوليان عرصه‌های مختلف برقرار شود.

کلمات کلیدی: جذب 208 نخبه، استخدام 208 نخبه، استخدام نخبگان، جذب نخبگان، مدارس قرآن کرمان، استخدام مدارس قرآن کرمان، استخدام مدارس اسفند 91، استخدام مدرس، استخدام مدرس اسفند 91، استخدام مربی

آمار بازدید: 672 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image