ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی آمادگی دانشکده پیراپزشکی تهران برای ارایه آموزش" پزشکی از راه دور" (14 اسفند 91)

آمادگی دانشکده پیراپزشکی تهران برای ارایه آموزش" پزشکی از راه دور" (14 اسفند 91)

معاون بین الملل دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه در ایران فعالیت ها و برنامه ها در راستای پزشکی از راه دور به تازگی به راه افتاده است افزود: برای پیشرفت در این بخش ضمن آموزش نیاز به نرم افزارهای تجهیزات و با قدرت انتقال بالاست که کشور ما در ابتدای راه است.



دکتر مینو شهیدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: در نمایشگاه نوآوری دانشگاه علوم پزشکی تهران کانون های متعددی وجود دارد که یکی از آن ها کانون سلامت از راه دور است که در حال حاضر مراکز تحقیقاتی، دانشکده ها و دو بیمارستان از جمله بیمارستان فیروزگر و امیرعلم در حال راه اندازی کانون سلامت از راه دور هستند.


وی در ادامه افزود: دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران بخش آموزش پزشکی از راه دور را برای پزشک، بیمار و پرستار و همه کسانی که در سیستم سلامت درگیر هستند و می توانند آموزش های لازم را ببینند مهیا کرده است.


وی با بیان اینکه نرم افزارها و تجهیزات پیشرفته ای نظیر موبایل با قابلیت انتقال اطلاعات بالا و اینترنت پر سرعت برای راه اندازی سلامت از راه دور نیاز است گفت: با تکمیل امکانات و تصحیح ساختار امکان درمان تشخیص و آموزش از راه دور برای بیماران فراهم می شود.


وی با اشاره به اینکه پزشکان حاذق نمی توانند در مناطق محروم حضور پیدا کنند افزود: از جمله امکاناتی که پزشکی از راه دور در اختیار بیماران مناطق دور افتاده می گذارد این است که بدون جا به جایی می توانند با پزشکان و مراکز درمانی معتبر در ارتباط باشند و مراحل درمان را از آن طریق طی کنند.


شهیدی با بیان اینکه در کشور های پیشرفته و مدرن اعمال جراحی از طریق کنترل پزشک از راه دور و توسط رباط انجام می شود اظهار داشت: در ایران هنوز در ابتدای راه پزشکی از راه دور هستیم و در حال حاضر برنامه هایی آموزشی و تشخیص بیماری از راه دور را دنبال می کنیم و بقیه مراحل این سیستم با شرایط فعلی در کشور امکان پذیر نیست.

کلمات کلیدی: دانشکده پیراپزشکی تهران، دانشکده، پیراپزشکی تهران، پیراپزشکی، پزشکی از راه دور، آموزش پزشکی از راه دور، پزشکی، رشته پزشکی، تحصیل در رشته پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه، علوم پزشکی، تهران

آمار بازدید: 346 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image