ارتباط مستقیم با 30726 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی استخدام 104مربی قرآنی در مدارس لرستان (12 اسفند 91)

استخدام 104مربی قرآنی در مدارس لرستان (12 اسفند 91)

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به جذب 104 مربی قرآنی در مدارس لرستان از برگزاری 790 گفتمان سیاسی در سطح مدارس این استان خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، علی قربانی ظهر سه شنبه در مراسم دیدار نماینده ولی فقیه با معاونان، مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: در سالجاری 41 مدرسه قرآنی و 273 فوق برنامه قرآنی در استان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت حفظ قران اظهار داشت: در قالب این طرح 91 هزار و 700 نفر از دانش آموزان لرستانی ثبت نام کرده و در این طرح شرکت کرده اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان همچنین با بیان اینکه در تمامی مدارس استان برنامه های نماز جماعت، زنگ نماز و ... اجرا می شود، یادآور شد: همچنین تعداد 104 مربی قرآنی در سال گذشته جذب آموزش و پرورش استان شده اند.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش سرانه کتاب در مدارس لرستان تصریح کرد: میزان سرانه کتاب در مدارس استان از 4.5 به 5.2 جلد کتاب برای هر دانش آموز ارتقاء یافته است.

وی یادآور شد: هم اکنون بیش از یک میلیون و 500 هزار جلد کتاب در مدارس لرستان برای استفاده دانش آموزان وجود دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان لرستان در ادامه با اشاره به ارائه خدمات روانشناختی، مشاوره ای و آموزشی در مدارس استان گفت: در سالجاری بیش از 790 جلسه گفتمان سیاسی در 500 مدرسه لرستان برگزار شده است.

کلمات کلیدی: استخدام مربی قرآن، استخدام 104مربی، قرآن، استخدام مربی، جذب مربی، استخدام مدرس، تدریس قرآن، استخدام تدریس قرآن، استخدام مدارس، استخدام لرستان، استخدام مدارس لرستان، استخدام در مدارس لرستان

آمار بازدید: 710 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image