ارتباط مستقیم با 30720 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری «محفل شبی با قرآن» در حسینیه اعظم ارومیه

برگزاری «محفل شبی با قرآن» در حسینیه اعظم ارومیه

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی از برگزاری «محفل شبی با قرآن» در حسینیه اعظم ارومیه خبر داد.

علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآن و عترت سبب اعتلا و ارتقای سطح فرهنگ قرآنی در جامعه شده و آثار معنوی خاص خود را در میان جوانان به همراه دارد.

وی با اشاره به اهمیت قرآن و بهره‌گیری از معارف آن در خودسازی و تهذیب نفس، گفت: هدف اصلی از برگزاری این مسابقات، ترویج بیش از پیش فرهنگ قرآنی در جامعه و به ویژه دانشگاهیان بوده است.

ظهری به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده برای اثرگذاری بیشتر این مسابقات در میان دیگر اقشار جامعه نیز اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا فضای قرآنی در طی هفته جاری محدود به دانشگاه پیام نور، به عنوان کانون برگزاری این دوره از مسابقات نبوده و کل فضای شهر آکنده از عطر قرآن شود.

وی در این راستا از برگزاری برنامه‌های جنبی در حاشیه برگزاری این مسابقات نیز خبر داد و افزود: بر همین اساس افتتاحیه این مسابقات از ساعت 21 عصر روز دوشنبه، بیست و دوم اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه با حضور متسابقین برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی همچنین از برگزاری «محفل شبی با قرآن» در حسینیه هیئت بنی هاشم ارومیه، در 23ام اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: این مراسم از ساعت 22 آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم علاقمندان در این مراسم آزاد است، ادامه داد: حاج احمد ابوالقاسمی و وحید وکیلی، به عنوان قاریان این مراسم و حاج محسن طاهری نیز مداح این محفل نورانی خواهند بود.

ظهری خاطرنشان کرد: همچنین مراسم اختتامیه هجدهمین دوره سراسری مسابقات قرآن و عترت دانشگاه‌های پیام نور، از ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه، بیست و پنجم اردیبهشت ماه در سالن امام علی(ع) واقع در کیلومتر 5 جاده سرو برگزار می‌شود که عموم علاقمندان نیز می‌توانند در این مراسم معنوی حضور داشته باشند.

وی همچنین برگزاری تورهای ارومیه‌گردی در طی روزهای برگزاری مسابقه میان متسابقین اشاره کرد و افزود: برای افرادی که در شیفت مسابقه نیستند، این تورها برگزار شده و برنامه‌های جمعی و ورزشی نیز برای مهمانان و شرکت کنندگان در این مسابقات برگزار می‌شود.

آمار بازدید: 212 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image