ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعلام جزییات هشتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی و زمان برگزاری جشنواره (9 اسفند 91)

اعلام جزییات هشتمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی و زمان برگزاری جشنواره (9 اسفند 91)

هشتمین جشنواره نشریات دانشجویی سراسر کشور با هدف ارج نهادن به آثار و نشریات دانشجویان در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، طنز، علمی و … در اردیبهشت ماه 92 برگزار خواهد شد.



محسن دوباشی دبیر هشتمین جشنواره نشریات دانشجویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر، گفت: این جشنواره در سه بخش نشریات، آثار و بخش ویژه در نیمه اول اردیبهشت ماه 92 برگزار می‌شود.


وی ضمن دعوت از تمامی مدیر مسئولان نشریات دانشجویی، اظهار کرد: این جشنواره فرصت مغتمنی برای رویارویی مدیر مسولان و تضارب آرا جهت ارتقای کیفی نشریات دانشجویی خواهد بود.


دبیر جشنواره نشریات دانشجویی افزود: مهلت ارسال آثار تا تاریخ 10 اسفند ماه 91 بود که به دلیل استقبال دانشجویان تا 16 اسفند ماه تمدید شد و جوایز نفیسی برای برگزیدگان آن در نظر گرفته شده است.


دوباشی همچنین از برگزاری یازدهمین نشست مدیر مسئولان نشریات وزارت علوم در حاشیه این جشنواره در دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد.


وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره معرفی آثار فاخر و قدردانی از دانشجویان فعال تأثیرگذار در زمینه‌های فرهنگی است و یقینا همت عالی این عزیزان همیشه ستودنی بوده است.


دبیر جشنواره نشریات دانشجویی، گفت: کارگاه‌های آموزشی، تخصصی نیز در این گردهمایی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است که قطعا باعث غنای علمی جشنواره خواهد بود.


علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت f-nashriyat.ir مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: جشنواره سراسری نشریات دانشجویی، جشنواره سراسری، نشریات دانشجویی، جشنواره دانشجویی، زمان برگزاری جشنواره دانشجویی، نشریات

آمار بازدید: 655 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image