ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اختصاص وام به 2250 نفر از عمره‌گزاران دانشجو (8 اسفند 91)

اختصاص وام به 2250 نفر از عمره‌گزاران دانشجو (8 اسفند 91)

بر اساس هماهنگی صورت گرفته با بانک ملت، 2250 نفر از دانشجویان عمره‌گزار می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی این بانک استفاده کنند.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، بیژن لطفی مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته بین ستاد عمره و بانک ملت مقرر شد به تعداد محدودی از دانشجویان اعزامی به عمره در سال 92 وام تعلق گیرد.


وی افزود:با توجه به افزایش قیمت عمره با پیگیری‌های مستمر ستاد، مقرر شد به 2250 نفر از دانشجویان اصلی و ذخیره به میزان یک میلیون تومان وام عمره تعلق بگیرد.


لطفی گفت:زائرین اصلی و ذخیره که افتتاح حساب را انجام داده‌اند، می توانند از 8 اسفندماه با مراجعه به لینک تقاضای وام در سایت لبیک در فهرست متقاضیان وام عمره قرار بگیرند.


وی ادامه داد: بدیهی است از میان کسانی که برای وام ثبت‌نام می کنند، تنها به 2250 نفر از زائرین وام داده خواهد شد که این افراد توسط قرعه کشی مشخص می‌شوند. همچنین تنها به یکی از زوجین وام تعلق خواهد گرفت.


لطفی با توجه به محدودیت تعداد وام تاکید کرد:از زائرین خواستاریم با توجه به محدودیت تعداد وام، اگر نیازی به این وام ندارند، اجازه دهند تا زائرین دیگری که به هر دلیل توان پرداخت مبلغ مذکور را ندارند از این وام استفاده کنند.


شایان ذکر است دستور العمل اعطای وام متعاقبا اعلام می شود.

کلمات کلیدی: عمره‌گزاران دانشجو، وام عمره‌گزاران دانشجو، شرایط وام عمره‌گزاران دانشجو، عمره دانشجویی، عتبات عالیات، عتبات دانشجویی، عمره دانشگاهیان، عمره

آمار بازدید: 465 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image