ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار زمان برگزاری مراسم معرفی اساتید نمونه کشور (7 اسفند 91)

زمان برگزاری مراسم معرفی اساتید نمونه کشور (7 اسفند 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: مراسم معرفی اساتید نمونه کشوری نیمه دوم اردیبهشت ماه سال 92 همزمان با روز بزرگداشت شهید استاد مطهری برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مهدی ایرانمنش رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه‌ مرکزی وزارت علوم ظهر امروز در نشست خبری گفت: بیست‌وسومین دوره معرفی اساتید نمونه کشوری نیمه دوم اردیبهشت ماه همزمان با روز بزرگداشت شهید استاد مطهری برگزار می‌شود که در این دوره تعداد 15 تا 20 استاد معرفی خواهند شد.

وی بیان داشت: دانشگاه‌ها تا بیست اسفند ماه مهلت دارند که اساتید را به وزارت علوم معرفی کنند.

رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه مرکزی وزارت علوم با بیان اینکه انتخاب اساتید نمونه کشوری بر اساس یک دستورالعمل خاص انجام می‌شود، بیان داشت‌: هرساله این دستورالعمل مورد بازنگری قرار می‌گیرد و در صورت لزوم اصلاحاتی بر روی آن انجام می‌شود که بعداز طی این مراحل دستورالعمل به دانشگاه‌ها ابلاغ شده و بر روی سایت وزارت علوم نیز قرار می‌گیرد.

ایرانمنش اضافه کرد: اعضای هیئت علمی رسمی دانشگاه‌ها که حداقل 5 سال به صورت تمام وقت در دانشگاه‌ها شاغل بوده‌اند می‌توانند در فرآیند انتخاب استاد نمونه کشوری شرکت کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل انتخاب اساتید نمونه باید اعضای هیئت علمی امتیازاتی را کسب کنند که بر این اساس عضو هیئت علمی با مرتبه استادی باید 210 امتیاز، عضو هیئت علمی با مرتبه دانشیاری 185 امتیاز، عضو هیئت علمی با مرتبه استادیاری 165 امتیاز و عضو هیئت علمی با مرتبه مربی 150 امتیاز را کسب کنند.

رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه‌ مرکزی وزارت علوم خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها به ازای هر 150 عضو هیئت علمی می‌توانند یک نفر را برای استاد نمونه کشوری معرفی کنند که بر این اساس هر دانشگاه حداکثر 4 نفر را می‌توانند به وزارت علوم معرفی کنند.

ایرانمنش خاطر نشان کرد: فعالیت اساتید نمونه کشوری بر اساس فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اعضای هیئت علمی می‌توانند فرم شرکت در روند انتخاب اساتید نمونه را خود تکمیل کنند، تصریح کرد: دانشگاه‌ها نیز می‌توانند فرم اساتید نمونه را برای اعضای هیئت علمی خود تکمیل کنند و به وزارت علوم ارسال کنند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی درخواست اعضای هیئت علمی در دانشگاه برای حضور در روند اساتید نمونه پرونده‌ها به وزارت علوم ارجاع داده می‌شود و در وزارت علوم نیز پرونده‌ها توسط کمیته 9 نفره مورد بررسی قرار می‌گیرند.

رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت‌های ممیزه‌ مرکزی وزارت علوم خاطر نشان کرد: اساتید نمونه کشوری در 5 گروه آموزشی فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، کشاورزی و هنر انتخاب می‌شوند که هر یک از آنها سهمیه‌های خاصی را به خود اختصاص داده‌اند.

کلمات کلیدی: اساتید نمونه کشور، معرفی اساتید نمونه کشور، مراسم معرفی اساتید نمونه کشور، اساتید نمونه کشور سال 91

آمار بازدید: 312 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image