ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ایجاد 9 رشته جدید تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد شاهرود (2 اسفند 91)

ایجاد 9 رشته جدید تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد شاهرود (2 اسفند 91)

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از موافقت وزیر علوم تحقیقات و فناوری با ایجاد هشت رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکترا دراین دانشگاه خبر داد.



به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سمنان، این توافق در پی دیدار کاظم جلالی نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی و رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با وزیر علوم تحقیقات و فناوری اعلام شد.


در این دیدار که امام جمعه شاهرود، معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، رییس شورای شهر شاهرود و روسای دانشگاه آزاد اسلامی، صنعتی و ریحانه شاهرود نیز حضور داشتند کاظم جلالی گزارشی از روند رو به رشد توسعه دانشگاهها و وضعیت آموزش عالی در شهرستان های شاهرود و میامی و روند ساخت دانشگاه دخترانه ریحانه ارائه کرد.


همچنین کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز با ابراز خرسندی از توجه ویزه به امر آموزش عالی در منطقه شاهرود و میامی با صدور مجوز پردیس بین الملل دانشگاه شاهرود و ایجاد 8 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع دکترا دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود موافقت کرد و گفت: این موافقت تا پایان سال جاری بصورت رسمی به دانشگاه ابلاغ می شود.


دانشجو گفت : ایجاد دانشگاه جامع شاهرود نیز ایده خوبی است و با تحقق این امر ، رشته های علوم انسانی نیز آموزش داده می شوند و البته ماهیت مستقل پردیس صنعتی و فناوری نیز باقی می مانند.


وزیر علوم همچنین در خصوص دانشگاه دخترانه ریحانه دستور داد تا معاون گسترش وزارت علوم تا هفته آینده شخصا از پروژه سرکشی و گزارشی در این خصوص ارائه کند و این دانشگاه با 9 رشته در قالب 3 دانشکده و 200 دانشجو فعالیت خود را آغاز کند.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد شاهرود، رشته های دانشگاه آزاد شاهرود، ارشد دانشگاه آزاد شاهرود، دکتری دانشگاه آزاد شاهرود، دکتری، ارشد، دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 617 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image