ارتباط مستقیم با 30753 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد رییس دانشگاه آزاد خوراسگان: هزینه‌ها تامین نشود شهریه‌ها افزایش می‌یابد

رییس دانشگاه آزاد خوراسگان: هزینه‌ها تامین نشود شهریه‌ها افزایش می‌یابد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان گفت: دانشگاه آزاد به دنبال کاهش وابستگی خود به شهریه‌های دانشجویی است و تلاش می‌کند تا هزینه‌های خود را از طریق موسسات دانش بنیان و مراکز دیگر تامین کند.


احمد علی فروغی ابری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با بیان اینکه اکنون 12 درصد از هزینه‌های دانشگاه خوراسگان توسط شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان تامین می‌شود، اظهار کرد: هزینه‌های دانشگاه آزاد در حال افزایش است. از یک سو با تورم و گرانی تجهیزات دانشگاهی روبرو هستیم و از سوی دیگر حقوق کارکنان و اساتید افزایش یافته است و در آینده نیز به احتمال زیاد افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: برای نیم سال دوم سال تحصیلی 1392 افزایش شهریه نداشتیم، اما با توجه به اوضاع مالی دانشگاه اگر نتوانیم هزینه‌ها را از راه‌های دیگر تامین کنیم مجبوریم شهریه را افزایش دهیم.

فروغی ابری به تلاش دانشگاه برای بهبود وضع رفاهی دانشجویان نیز اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای کاهش فشار هزینه‌ها بر دانشجویان می‌کنیم و اکنون نیز دانشجویان از صندوق رفاه و تسهیلاتی که وزارت علوم برای آنها تدارک دیده استفاده می‌کنند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان افزود: این دانشگاه دارای یک موسسه اعتباری است و دانشجویان می‌توانند از تسهیلات این موسسه برای رفع نیازهایشان استفاده کنند.

آمار بازدید: 409 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image