ارتباط مستقیم با 30773 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ازدواج و اشتغال اصلی ترین دغدغه ذهنی دانشجويان دانشگاه علامه (29 بهمن 91)

ازدواج و اشتغال اصلی ترین دغدغه ذهنی دانشجويان دانشگاه علامه (29 بهمن 91)

مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بیشترین نگرانی دانشجویان پسری که به مرکز مشاوره مراجعه می کنند مربوط به مسایل شغلی و نگرانی دختران تصمیم گیری در مورد ازدواج است. دکتر حسین سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نسبت دختران به پسران در دانشگاه علامه طباطبایی 70 به 30 است بنابراین آمار مراجعه کنندگان دختر نسبت به پسر به مركز مشاوره بیشتر است.


وی افزود: همچنين مسایل و مشکلات تحصیلی، شخصی، ارتباطات عاطفی با اطرافیان نيز در مراجعه به مركز مشاوره از سوي دانشجويان مطرح مي شود.

مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی افزود: شغل و ازدواج هم جزء بيشترين مسایلی است که دانشجویان بیشترین نگرانی را در مورد آن داشته و در مورد آن به مرکز مشاوره مراجعه می کنند.

وی ادامه داد: ازدواج و شغل از تصمیمات مهم زندگی دانشجویان است و مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه علامه سعی می کند مرکزی برای کمک به تصمیم گیری دانشجویان باشد تا به آنان کمک کند کمتر دچار مشکل شوند.

سلیمی تصریح کرد: تمام دانشجویان خوابگاهی و غیر خوابگاهی دانشگاه برای طرح مشکلات خود می توانند به مرکز مشاوره مستقر در دانشگاه و واحدهای مشاوره در خوابگاه ها به صورت حضوری مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: ازدواج، ازدواج دانشجویان، ازدواج دانشجویی، دانشجويان دانشگاه علامه، دانشجويان، دانشگاه علامه، اشتغال، اشتغال دانشجویان

آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image