ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه رييس سازمان دانشجويان: بورسيه‌هايي كه عجله دارند با هزينه شخصي اعزام شوند (24 شهریور 91)

رييس سازمان دانشجويان: بورسيه‌هايي كه عجله دارند با هزينه شخصي اعزام شوند (24 شهریور 91)

رييس سازمان دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: دانشجوياني كه كانديد بورسيه هستند در صورتي كه براي رفتن عجله دارند، مي‌توانند با هزينه شخصي اعزام شوند و ما نيز با در زمان دريافت بودجه، مقرري‌شان را پرداخت مي‌كنيم.


دكتر محمود ملاباشي در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: با توجه به اينكه در حال حاضر بودجه كافي براي اعزام برخي از كانديداهاي بورسيه وجود ندارد، بنابراين اين دانشجويان مي‌توانند با هزينه شخصي بروند و پس از دريافت اعتبار بودجه ما هزينه‌ آنها را پرداخت خواهيم كرد.

به گفته وي سالانه 200 نفر براي بورس به خارج از كشور اعزام مي‌شوند.

ملاباشي در پايان با اشاره به تفاوت دانشجوي بورسيه با دانشجوي كانديد بورس، گفت: زماني كه پرونده دانشجويي صادر مي‌شود، وي دانشجوي بورسيه است و تا قبل از آن اين دسته از دانشجويان تنها كانديد بورسيه هستند.

کلمات کلیدی: سازمان دانشجويان وزارت علوم، دانشجویان کاندید بورس، اعزام دانشجو با هزینه شخصی، اعزام كانديداهاي بورسيه، بورس خارج از کشور

آمار بازدید: 416 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ناشناس آدينه ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۲

واقعا این عین نامردی هست تا یک سال پیش نمی گفتند کاندید بورسیه اما حالا که به بی پولی خوردند حرف از کاندیدا به وسط می یاد. پس اگه اینا کاندید بودن پس این همه تحقیق، مصاحبه، مدارک های مختلف و محدودیت ها برای چی بوده است؟ چرا از این دانشجوها تعهد گرفتید که دکتر داخل نخونن؟ با این کاراتون باعث می شوید که دانشجویان نخبه و متعهد هم فراری شوند. این دانشجویانی که الان رئیس سازمان آن ها را کاندید می خواند جز تاپ ترین دانشجویان کشور و متعهدترین آن ها هستند این رفتار سازمان کاملا غیر اخلاقی هست