ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پوشش 100 درصدی متقاضیان خوابگاه در علوم پزشکی آذربایجان غربی (4 بهمن 91)

پوشش 100 درصدی متقاضیان خوابگاه در علوم پزشکی آذربایجان غربی (4 بهمن 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی که متقاضی خوابگاه در ارومیه و خوی هستند توسط دانشگاه علوم پزشکی ارومیه پوشش داده شده‌اند.


احد زینالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به پوشش 100 درصدی تقاضاهای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان‌های ارومیه و خوی، اظهار داشت: یک هزار و 850 نفر در خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و خوی ساکن هستند.

وی افزود: در سال جاری خوابگاه 340 نفری شهدای گمنام در سایت نازلو دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به بهره‌برداری رسید.

زینالی با اشاره به برگزاری کنگره بین‌المللی دانشجویی اعتیاد، خاطر نشان کرد: در سال جاری مرحله دانشگاهی جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با ارسال 178 اثر به دبیرخانه جشنواره برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه از نظارت بر بیش از 800 برنامه فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در آذربایجان‌غربی خبر داد و متذکر شد: چهار جام بزرگ ورزشی با عناوین جام سلامت، فتح خرمشهر، رمضان و جام بسیج برگزار شده و جام فجر نیز در دهه فجر سال جاری برگزار می‌شود.

وی به اعزام دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به عتبات اشاره کرد و گفت: چهار اتوبوس به ظرفیت 200 نفر به عتبات اعزام شده‌اند.

زینالی ادامه داد: شش اتوبوس به ظرفیت 300 دانشجو به جبهه‌های جنوب اعزام خواهند شد.

کلمات کلیدی: خوابگاه، علوم پزشکی، علوم پزشکی آذربایجان غربی، متقاضیان خوابگاه، متقاضیان خوابگاه دانشجویی، خوابگاه دانشجویی

آمار بازدید: 386 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image