ارتباط مستقیم با 30677 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه‌های برتر فرهنگی معرفی شدند (27 دی 91)

دانشگاه‌های برتر فرهنگی معرفی شدند (27 دی 91)

مشاور ارشد معاون فرهنگی وزیر علوم از اعلام روسا، دانشگاه‌ها و معاونان فرهنگی برتر دانشگاه‌ها در سال تحصیلی 90-91 خبر داد.


به گزارش خبرنگار «آموزشی» ایسنا، علمشاهی در نشست معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها و نمایندگان وزیر در هیات‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی با بیان اینکه در گروه دانشگاه‌های شماره یک (دانشگاه‌های بسیار بزرگ) دانشگاه فردوسی مشهد دانشگاه برگزیده و دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، علم و صنعت ایران و سیستان و بلوچستان به عنوان دانشگاه‌های برتر انتخاب شدند، گفت: در گروه شماره دو (دانشگاه‌های بزرگ) دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشکده برگزیده و دانشگاه‌های شهید مدنی آذربایجان و شاهد، دانشگاه‌های قابل تقدیر معرفی شدند.


به گفته وی در گروه سه و چهار به ترتیب دانشگاه‌های هنر اسلامی تبریز و سلمان فارسی دانشگاه‌های برگزیده و دانشگاه‌های صنعتی شیراز، ایلام، تربت حیدریه و صنعتی اراک از دانشگاه‌های قابل تقدیر در حوزه فرهنگی در سال تحصیلی 90-91 بوده‌اند.


وی همچنین با بیان اینکه دو رییس دانشگاه از نظر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به عنوان رییس برتر انتخاب شدند گفت: مسعود صدری نسب رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به عنوان رییس برگزیده و عباس محمدیان رییس دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان رییس قابل تقدیر معرفی شدند.


وی افزود: همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین شریعتی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان رییس برگزیده از نظر اجرای سیاست‌های فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.


علمشاهی همچنین درباره معاونان فرهنگی و اجتماعی برگزیده دانشگاه‌ها نیز گفت: در این حوزه علیرضا مخبر دزفولی از دانشگاه شهید چمران اهواز، فرزاد جهان بین از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، محمدرضا خدایی از دانشگاه لرستان و محمد رهنما از دانشگاه زابل به عنوان معاونان فرهنگی و اجتماعی برگزیده دانشگاه‌ها در سال تحصیلی 90-91 انتخاب شدند.


کلمات کلیدی: دانشگاه‌های برتر فرهنگی، دانشگاه‌های برتر، برترین دانشگاهها، معاونان فرهنگی برتر دانشگاه‌ها

آمار بازدید: 392 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image