ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد آمادگی دانشگاه آزاد برای سرمایه‌گذاری واحد لبنان (21 دی 91)

آمادگی دانشگاه آزاد برای سرمایه‌گذاری واحد لبنان (21 دی 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون امور بین‌الملل دانشگاه آزاد از آمادگی این دانشگاه در سرمایه‌گذاری برای گسترش واحد لبنان خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین صادقی‌شجاع معاون امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم بازدید معاون وزیر آموزش عالی لبنان از واحد دندانپزشکی این دانشگاه، گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی در سال 62 با کمک یک میلیون تومانی حضرت امام خمینی(ره) در حالی که آموزش عالی کشور توانایی جوابگویی به نیاز متقاضیان تحصیلات عالی در کشور را نداشت،‌ کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون سه دهه را پشت سر گذاشته است، گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی دهه چهارم فعالیت خود را با عنوان دهه جهانی شدن سپری می‌کند.

صادقی‌شجاع با تأکید براینکه دانشگاه آزاد اسلامی بدون کوچکترین کمک مادی دولت تأسیس شده و اداره می‌شود،‌ تصریح کرد: هزینه‌های این دانشگاه از طریق شهریه دانشجویان و کمک‌های مردمی تأمین می‌شود.

وی به 440 واحد و مرکز آموزشی، یک میلیون و 700 هزار دانشجو، حدود چهار میلیون فارغ التحصیل، 21 میلیون مترمربع فضای آموزشی،‌ 37 هزار عضو هیئت علمی، 35 هزار کارمند، 24 بیمارستان،‌ 16 هزار و 483 رشته شهر دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: این دانشگاه همچنین دارای 617 دبیرستان، 53 هزار دانش آموز و 124 مرکز فنی و حرفه‌ای است.

معاون امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی این دانشگاه برای جذب بدون کنکور دانشجویان لبنانی در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی خبرداد و اظهار داشت: از وزارت علوم لبنان می‌خواهیم ما را در اخذ مجوز دانشگاه آزاد اسلامی واحد لبنان مساعدت کند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی همچنین آمادگی سرمایه‌گذاری قابل توجه‌ای برای گسترش واحد لبنان را دارد.

همچنین قسام شکرون معاون وزیر آموزش عالی لبنان نیز گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی،‌ دانشگاهی بزرگ و بلند مرتبه است که با فارغ‌التحصیل زیاد و رشته‌های فراوان به سطح بالایی رسیده است.

شکرون افزود: لبنان دارای یک دانشگاه رسمی دولتی است که تعدادی رشته و دوره‌های تخصصی دارد که از حدود 3 سال پیش مدیریت دانشگاه اقدام به نوسازی نظام آموزشی دانشگاه کرده است.

وی اظهار داشت:‌ دانشگاه لبنان برای تربیت دانشجویان در مقطع دکتری سه دانشکده حقوق و علوم سیاسی،‌ ادب و لغت و علوم و تکنولو‍‍ژی ایجاد کرده و با دانشسراهای عالی و مؤسسات پژوهشی خارجی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی ارتباطات گسترده‌ای دارد.

معاون وزیر آموزش عالی لبنان خواستار وسعت افق همکاری لبنان با دانشگاه آزاد اسلامی برای افزایش سطح آموزش و پژوهش در این کشور شد و تصریح کرد:‌ امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان موفق و رتبه برتر لبنان بورس در نظر بگیرد همانگونه که در کشورهای عربی، اروپایی دانشجویان لبنانی مشغول به تحصیل هستند.

افشین حراجی رئیس واحد دندانپزشکی به ارائه گزارشی از عملکرد این واحد پرداخت و گفت:‌ رشته دندانپزشکی در ایران همانند سایر کشورها متقاضیان بسیاری دارد و علاقه‌مندان کنکور خیلی سخت را پشت سر می‌گذارند، به همین دلیل بهترین دانش آموزان وارد این دانشکده می‌شوند.

وی ادامه داد: واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در تمام رشته‌های موجود علوم دندانپزشکی دانشجو می‌پذیرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، واحد لبنان دانشگاه آزاد، امور بین‌الملل دانشگاه آزاد، واحدهای دانشگاه آزاد، واحد دندانپزشکی دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 512 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image