ارتباط مستقیم با 30669 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد مشکلات اجرای بخشنامه‌ها را حل می‌کند

اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد مشکلات اجرای بخشنامه‌ها را حل می‌کند

رییس واحد اراک و دبیر هیات امنای استان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در حال حاضر بخشنامه‌هایی وجود دارد که تصویر روشنی از آن‌ها نداریم.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا نظام آبادی درباره برگزاری شصت و هشتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد، گفت: این اولین اجلاس در دوره مدیریت دکتر میرزاده است و به چند دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از مهمترین نکات این اجلاس این است که ما سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد را از زبان دکتر میرزاده و معاونانش خواهیم شنید و همینطور بسیاری از مشکلات موجود پس از برگزاری اجلاس برطرف خواهد شد.


وی افزود: در حال حاضر بخشنامه‌هایی وجود دارد که تصویر روشنی از آن‌ها نداریم و بی تردید بعد از برگزاری اجلاس شصت و هشتم شورای مرکزی دانشگاه آزاد بسیاری از مشکلات چگونگی اجرای این بخشنامه‌ها برطرف خواهد شد.


نظام آبادی در ادامه درباره حضور آیت الله هاشمی در این اجلاس و سخنرانی وی، گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و معمار دانشگاه آزاد اسلامی به حساب می‌آید و در عین حال برای اولین بار در این اجلاس حضور خواهد داشت که همین نکته می‌تواند اهمیت این موضوع را مشخص کند.


وی تصریح کرد: بی تردید شنیدن سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد از زبان بنیان گذار آن بسیار جذاب خواهد بود.


رییس واحد اراک و دبیر هیات امنای استان مرکزی درباره تغییرات مدیریتی دانشگاه آزاد و تاثیر آن در چند ماه اخیر، اظهار کرد: تغییرات در چند ماه اخیر بسیار مثبت بوده است و فضا به سمت اعتدال پیش می رود.


وی افزود: یکی از نقاط قوت میرزاده سیستماتیک فکر کردن است. وی به کار بسیار اهمیت می دهد و خط فکری نیروها را در نظر نمی‌گیرد که همین نکته باعث شده است تا زمینه فعالیت در دانشگاه آزاد مساعدتر شود.

آمار بازدید: 149 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image