ارتباط مستقیم با 30677 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی راه اندازی رشته تخصصی نورپردازی در مقطع کارشناسی ارشد (11 دی 91)

راه اندازی رشته تخصصی نورپردازی در مقطع کارشناسی ارشد (11 دی 91)

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اعلام اینکه تغییرات عمده‌ای در تهران رخ خواهد داد، گفت: نقاط تاریک شهر شناسایی شده‌اند به طوری که شهروندان تهرانی تا اسفندماه شاهد تغییرات اساسی در نورپردازی تهران خواهند شد.




به گزارش سرویس«شهری» ایسنا، سید محمد جواد شوشتری اظهار کرد: به منظور افزایش پویایی و جذابیت‌های بصری شب‌های تهران، طرح‌های نورپردازی به صورت رایگان در اختیار مالکان ساختمان ها قرار می‌گیرد.



وی با بیان اینکه سازمان زیباسازی از ساختمان‌های بلندی که نورپردازی می‌کنند، حمایت می‌کند افزود: از آنجا که این سازمان به تنهایی نمی تواند گام اساسی در تغییرات شهر انجام دهد تلاش کردیم با تدوین آیین نامه های تشویقی در طراحی‌ها از کسانی که در این راه قدم بر می دارند حمایت کنیم و تا حد امکان بخشی از هزینه های مربوط به اجرای آن را نیز تامین کنیم.



شوشتری تاکید می کند: قدمت کمتر از 5 سال بنا، بیش از 4 طبقه بودن ساختمان‌ها، پیراستگی ظاهری نما و قرار گرفتن بنا در محورهای اصلی از ویژگی‌های بناهای دارای اولویت است.



مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران معتقد است با توجه به کوه های برافراشته اطراف تهران نورپردازی این شهر می تواند زیبایی آن را دو چندان کند.



وی در پاسخ به این سوال که آیا پرداختن به نورپردازی مصرف برق را افزایش نمی دهد گفت: برای بدست آوردن هر چیز مهمی ممکن است چیزهایی را از دست بدهیم ضمن اینکه استفاده از لامپ های ال ای دی و نور خورشیدی از جمله راهکارهایی است که برای کاهش مصرف برق به آن توجه شده است. جذب توریست، کاهش تنش و افزایش حس رضایتمندی شهروندان از جمله آثار مثبت نورپردازی شهری است. ضمن اینکه بخشی از خاموشی ها مربوط به اداره برق است به همین منظور تفاهم نامه ای با آن ها امضا شده که امیدواریم این مشکل برطرف شود.



وی از راه‌اندازی رشته تخصصی نورپردازی در مقطع کارشناسی ارشد خبر می‌دهد و خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی توافقی با دانشگاه تهران مبنی بر راه اندازی رشته نورپردازی در مقطع کارشناسی ارشد انجام داده است که از ترم آینده اجرایی می شود.


کلمات کلیدی: رشته تخصصی نورپردازی، ارشد رشته تخصصی نورپردازی، کارشناسی ارشد، ارشد

آمار بازدید: 415 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image