ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور تعداد ثبت نام کنندگان مرحله اول کنکور ۹۲ و زمان شروع ثبت‌نام مجدد (28 آذر 91)

تعداد ثبت نام کنندگان مرحله اول کنکور ۹۲ و زمان شروع ثبت‌نام مجدد (28 آذر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام ۹۶۸ هزار داوطلب در نخستین مرحله ثبت‌نام کنکور ۹۲ خبر داد و مرحله دوم ثبت‌نام این آزمون را ۳۰ بهمن ماه اعلام کرد.


حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه ثبت‌نام اولین مرحله کنکور 92 از روز پنجشنبه 16 آذرماه آغاز شد و در ساعت 24 روز 27 آذرماه به پایان رسید، گفت: در این مرحله 968 هزار داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

به گفته وی اطلاعات تقاضانامه تکمیل‌ شده داوطلبان کنکور 92 که از 16 آذرماه تا 27 آذرماه ثبت‌نام کرده‌اند برای مشاهده و در صورت لزوم اصلاح برخی موارد از روز دوشنبه 30 بهمن ماه تا روز پنجشنبه سوم اسفند‌ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان دومین مرحله ثبت‌نام کنکور 92 را روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت: این مهلت تا روز پنجشنبه سوم اسفند‌ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبان دیپلم مشمول سوابق تحصیلی نظام جدید سال 84 و بعد از آن که موفق به مشاهده اطلاعات سوابق تحصیلی خود نشده یا اطلاعات سوابق تحصیلی مشاهده شده مورد تأیید آنها نبوده است و نتوانسته‌اند در اولین مرحله ثبت‌نام کنند می‌توانند به نحوی که در دفترچه راهنما اعلام می‌شود مراتب را از آموزش و پرورش پیگیری کنند و از روز 30 بهمن ماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

به گفته مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبان ثبت‌نام در کد‌رشته محل‌های آزمون دانشگاه آزاد نیز باید در موعد مقرر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

توکلی زمان توزیع کارت آزمون سراسری سال 92 را روز یکشنبه دوم تیرماه اعلام کرد و گفت: توزیع کارت تا روز چهارشنبه 5 تیرماه ادامه دارد. همچنین داوطلبانی که خواستار شرکت در کد‌رشته‌ محل‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد هستند می‌توانند بر اساس دستور‌العملی که در زمان توزیع کارت اعلام می‌شود نسبت به علاقه‌مندی خود اقدام کنند و بر اساس کارنامه نتایج اولیه اگر مجاز به انتخاب رشته شدند رشته‌های دانشگاه آزاد را انتخاب کنند.

به گفته وی آزمون سراسری 92 در روزهای پنجشنبه 6 تیر، جمعه 7 تیر و صبح شنبه 8 تیرماه برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: کنکور ۹۲، ثبت نام کنکور ۹۲، ثبت نام مجدد کنکور ۹۲، مرحله اول کنکور ۹۲، کنکور

آمار بازدید: 1545 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image