ارتباط مستقیم با 30649 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور رتبه 12 کنکور رشته تجربی، خلخالی است (20 مرداد 92)

رتبه 12 کنکور رشته تجربی، خلخالی است (20 مرداد 92)

علی محمدی اصل دانش‌آموز حائز رتبه 12 کنکور در رشته تجربی، ساکن و اهل خلخال است.


به گزارش خبر گزاری فارس از اردبیل با شنیدن این خبر که دانش‌آموزان خلخالی حائز رتبه 12 کنکور در رشته تجربی شده پرسان پرسان سراغ آدرس علی محمدی اصل دانش آموزان رشته تجربی رفتیم. در گوشه از شهرمان خلخال علی محمدی اصل در کنار خانواده خود در سی متری قدس زندگی می‌کند.

علی محمدی اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اردبیل اظهار داشت: توکل به خدا، تلاش شبانه روزی و دعای پدر و مادرم و توجهات خداوند باعث موفقیت من شده است.

دانش‌آموز موفق خلخالی و حائز رتبه 12 کنکور سراسری کشور گفت: روزانه بعد از فراغت از مدرسه برای شرکت در کنکور 8 تا 10 ساعت مطالعه درسی داشته ام.

وی افزود: دانش آموزان جزئیات کتاب‌های درسی را مد نظر داشته باشند چون هر نکات ریزی یک امتیاز در کنکور است.

علی محمدی در دیدار با فرماندار و در جواب این سوال فرماندار که به عنوان مسئول شهرستان چه راهبری و راهکاری برای موفقیت دانش‌آموزان در پیش بگیریم گفت: مسئولین و مدیران مدارس و معلمان به دانش آموزان اعتماد کنند. اعتماد از این رو که اگر دانش آموز تلاش خود را به کار گیرد می‌تواند حتی بدون استفاده از مراکز آموزش آزاد و آموزشگاه‌های مختلف که امروزه رایج است در کنکور حائز رتبه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صاحب رتبه 12 کنکور سراسری کشور در رشته تجربی گفت: خوشحالیم در گفتار نمی‌گنجد و امیدوارم همه دانش آموزان حتی برای یکبار هم شده این احساس شیرین را تجربه کنند.


پدر این دانش‌آموز نخبه خلخالی از استعداد علی گفت: او از کودکی دارای استعداد بالا بود، علی در دروان ابتدایی و دوران راهنمایی از شاگردان ممتاز بوده و در دوره ابتدایی نیز یک سال تحصیلی را جهشی ادامه تحصیل داده است.

پدر علی از خوشحالی خود و خانواده و اقوام خود می‌گویدکه ما از قبل نیز امیدوار به کسب رتبه عالی علی در تحصیلات او بودیم اما کنکور یک میدان دیگر برای رقابت دانش آموزان است و علی با موفقیت خود علاوه بر خانواده و بستگان باعث خوشحالی مسئولین شهرستان و اهالی خلخال شده است.

به دنبال کسب این موفقیت مسئولین شهرستان خلخال در منزل علی محمدی اصل حضور یافته و از زحمات او در کنکور و کسب این رتبه برای استان و خلق افتخار تقدیر کردند.

پدر علی که به شغل بنایی مشغول است در چشمانش تبسم زیبایی از یک احساس خوب نهفته است ، خیلی خوشحالتر از همیشه است و به افتخار فرزندش می بالد.

وی از حضور فرماندار و روسای آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد در منزل خود تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی سالهای کودکی و تا کلاس دوم راهنمایی را در شهر کرج تحصیل کرده و کلاس سوم راهنمایی را در مدرسه مولوی خلخال گذرانده و بعد از آن در دبیرستان دانش خلخال مشغول به تحصیل بوده که علیرغم استعداد بالایش و اینکه در دبیرستان نمونه دولتی پذیرش داشته در مدرسه عادی دوره آخر دبیرستان را سپری کرده است.

محمدی درگفتگوی خود به خبرنگار فارس اردبیل گفت: دوست دارد در رشته پزشکی در یکی از دانشگاه‌های معتبر کشورمان در پایتخت تحصیلات خود را ادامه دهد.

لازم به ذکر است که علی محمدی اصل علاوه بر این موفقیت موفقیت های ورزشی از جمله کسب شالبند مشکی کاراته را در کارنامه ورزشی خود دارد.


کلمات کلیدی: رتبه برتر کنکور، مصاحبه با رتبه برتر کنکور 92،گفتگو با رتبه های برتر کنکور 92، رتبه اولی های کنکور، رتبه تک رقمی کنکور، رتبه 12 کنکور 92، رتبه 12 کنکور تجربی سال 92، برترین های کنکور 92

آمار بازدید: 620 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image