ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازی کتابخانه و مرکز کامپیوتر 24 ساعته در دانشگاه محقق اردبیلی (20 آذر 91)

راه‌اندازی کتابخانه و مرکز کامپیوتر 24 ساعته در دانشگاه محقق اردبیلی (20 آذر 91)

رییس دانشگاه محقق اردبیلی از راه اندازی کتابخانه و مرکز کامپیوتر 24 ساعته در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر گنجی رییس دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان این دانشگاه گفت: در طول سه سال گذشته تمام پروژه‌های ناتمام دانشگاه به اتمام رسیده و برای استفاده 24 ساعته دانشگاهیان درصدد راه‌اندازی مرکز کامپیوتر و کتابخانه هستیم.

وی در پاسخ به سوالات دانشجویان در خصوص ارتقای کیفیت آموزش، رفاه، تغذیه دانشجویی، توازن نیروی انسانی و امکانات، خرید کتاب‌های جدید و پرمحتوا در رشته‌های مختلف، افزود: دانشگاه محقق اردبیلی در سال 2011 در لیست دانشگاه‌های برتر ارزیابی شده و اخیراً در زمینه فرهنگی رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

دکتر گنجی سپس به تعداد دانشجویان قبولی در کارشناسی ارشد در این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: تعداد دانشجویان قبولی در کارشناسی ارشد به 758 نفر رسیده است که تا پیش از این 352 نفر بود.

وی با اشاره به این که با مراجعه دانشجویان به مدیر گروه‌های هر رشته برای خرید کتاب‌های جدید و مورد نیاز در اسرع وقت اقدام خواهیم کرد، گفت: تعداد 2 نفر استاد و 4 نفر دانشیار در سال 88 به بیش از 40 استاد و دانشیار و 180 نفر عضو هیأت علمی افزایش یافته و در سه سال گذشته این تعداد به 260 نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه تعداد دانشکده‌های این دانشگاه از 5 دانشکده به 14 دانشکده افزایش یافته، یادآور شد: سه دانشکده از مجموع آن‌ها تا مهر 92 راه‌اندازی می‌شود.

دکتر گنجی در ادامه به دیگر سؤالات دانشجویان پاسخ گفت و تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال ساخت پارک علم و فناوری هستیم و همچنین دو خوابگاه 250 نفری ساخته شده است، این در حالی است که در‌ برنامه پنجساله بعدی خصوصی‌سازی کلیه خوابگاه‌ها و سرو غذا پیش بینی شده است.

کلمات کلیدی: دانشگاه محقق اردبیلی، مرکز کامپیوتر دانشگاه محقق اردبیلی، کتابخانه دانشگاه محقق اردبیلی، مرکز کامپیوتر 24 ساعته، مرکز کامپیوتر 24 ساعته دانشگاه محقق اردبیلی

آمار بازدید: 356 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image