ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تمام خوابگاه‌هاي دانشگاه محقق اردبیلی تا سال 94 خصوصي مي‌شود (7 مهر 91)

تمام خوابگاه‌هاي دانشگاه محقق اردبیلی تا سال 94 خصوصي مي‌شود (7 مهر 91)

رئيس دانشگاه محقق اردبيلي گفت: با توجه به الزام دانشگاه‌ها براي اجراي قانون برنامه پنجم كه بر طبق آن تا سال 94 تمام خوابگاه‌ها خصوصي مي‌شود، هر سال بايد 20 درصد اين قانون اجرا شود تا در سال 94 اين قانون به طور كامل اجرا شود.



مسعود گنجي در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به تعداد دانشجويان، افزود: تعداد دانشجويان در سال 88 در تحصيلات تكميلي 800 نفر بود كه اين تعداد به 2000 نفر رسيده است.


وي افزايش رشته‌هاي دكتراي از دو به 37 رشته در مدت دو سال را كم‌نظير دانست و گفت: تعداد رشته‌هاي تحصيلات تكميلي در مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد از 33 رشته در سال 88 به 103 رشته در سال 90 رسيده است.


وي گفت: تعداد دانشكده‌هاي دانشگاه محقق اردبيلي نيز از پنج دانشكده در سال 88 به 12 دانشكده در سال 90 رسيد.


وي با اشاره به افزايش 20 هزار مترمربع فضاي آموزشي، افزود: در سال 88 اين فضاي آموزشي 79 هزار مترمربع بود كه امسال با افتتاح طرح‌هاي جديد به 100 هزار مترمربع خواهد رسيد.


وي همچنين جذب 200 نفر اعضاي هيئت علمي در سال جاري را از مهم‌ترين برنامه‌هاي اين دانشگاه اعلام كرد و افزود: اصلي‌ترين معيار جذب اعضاي هيئت علمي تعهد، ايمان و معتقد بودن به نظام جمهوري اسلامي ايران و دين مبين اسلام است؛ جذب 200 نفر اعضاي مومن و معتقد و علمي خود هدف‌دار بودن برنامه‌هاي دانشگاه است.

کلمات کلیدی: دانشگاه محقق اردبیلی، خوابگاه دانشگاه محقق اردبیلی، خصوصی سازی خوابگاهها، تعداد دانشكده‌هاي دانشگاه محقق اردبيلي، جذب هیئت علمی در دانشگاه محقق اردبيلي

آمار بازدید: 628 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image