ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارائه تسهیلات به پایان نامه‌های برتر دانشجویان (تیر 91)

ارائه تسهیلات به پایان نامه‌های برتر دانشجویان (تیر 91)

عضو شورای شهر کرج از ارائه تسهیلات به پایان نامه‌های برتر دانشجویان البرزی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت الاسلام عبدالله پور‌مظاهری ظهر امروز در جشنواره منطقه‌ای اختراعات استان البرز اظهار داشت: این اقدام به منظور تشویق و ترغیب دانشجویان به منظور ارائه پایان نامه‌های بهتر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات به نخبگان و مخترعان سبب می‌شود که آنان در مسیر توسعه و آبادانی کشور گام بردارند.

این مسئول گفت: هر چه بتوانیم در کشور نخبه پروری کنیم می‌توانیم سریع‌تر قله‌های پیشرفت و توسعه را طی کنیم.

پورمظاهری افزود: امروز دشمنان این سرزمین با ترور دانشمندان و نخبگان ایرانی در نظر دارند تا مانع پیشرفت و توسعه کشور شده و ایران را عقب مانده بگذارند.

وی تأکید کرد: اما دشمنان با این اقدامات کورکورانه نخبه پروری را در کشور دو چندان کرده و دانشمندان کشور برای رسیدن به علوم و دانش‌های مختلف تلاش خود را دو چندان خواهند کرد.

عضو شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هسته‌ای و دانشمند کشورمان بیان داشت: در حال حاضر تمام جهان به ویژه دشمنان چشم به دانشمندان جوان ما دوخته‌اند و درصدد هستند که فعالیت آنها را کمرنگ جلوه دهند.

این مسئول ادامه داد: کشور ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون مورد هجمه و حمله دشمنان غرب و شرق بوده و ملت ایران با این دسایس آشنایی دارد.

پورمظاهری متذکر شد: تحریم و تهدید از سوی دشمنان نتیجه‌ای نداشته و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند فعالیت دانشمندان ایرانی را به منظور توسعه و پیشرفت کشور محدود و یا از بین ببرد.

وی در پایان سخنان خود از ارائه تسهیلات به پایان نامه‌های دانشجویان البرزی خبر داد و اذعان داشت: در این راستا بر اساس آیین‌نامه داخلی، شورای شهر و شهرداری کرج تسهیلاتی به پایان نامه‌های برتر دانشجویان ارائه می‌شود.

در این جشنواره تمبر یادبود جشنواره منطقه‌ای اختراعات البرز توسط همسر شهید شهریاری رونمایی شد.

کلمات کلیدی: پایان نامه‌های برتر دانشجویان، ارائه تسهیلات به پایان نامه، ارائه تسهیلات به پایان نامه‌های برتر دانشجویان البرزی، دانشجویان برتر استان البرز

آمار بازدید: 440 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image