ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فرصت دانشجویان علامه برای تخلیه خوابگاه‌/ انتقال دانشجویان خوابگاهی دانشکده مدیریت

فرصت دانشجویان علامه برای تخلیه خوابگاه‌/ انتقال دانشجویان خوابگاهی دانشکده مدیریت

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشجویان خوابگاهی تا آخر خرداد ماه فرصت دارند تا خوابگاه ها را تخلیه کنند.

رضا صحرایی در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص اینکه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علامه تا چه زمانی می توانند از خدمات خوابگاهی استفاده کنند، گفت: دانشجویان یک هفته بعد از امتحانات می توانستند در خوابگاه حضور داشته باشند و یک هفته نیز بعد از آن یعنی تا آخر خرداد به این دانشجویان فرصت داده شد خوابگاه را تخلیه کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان تا آخر خردادماه می توانند در خوابگاه حضور داشته باشند، ادامه داد: در تابستان نیز تنها دانشجویان کارشناسی ارشد، دکتری و دانشجویان خارجی دانشگاه می توانند از تسهیلات خوابگاهی استفاده کنند دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشدی که در تابستان باید از رساله خود دفاع کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: دو خوابگاه مختص دانشجویان پسر و دختر تعطیل نشده تا دانشجویان بتوانند از این دو خوابگاه استفاده کنند.

وی ادامه داد: این دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در دو گروه طبقه بندی شده‌اند گروه اول پیش بینی می شود تا پایان شهریورماه از رساله خود دفاع کنند که اولویت اول برای ارایه تسهیلات هستند .

صحرایی افزود: گروه دوم نیز دانشجویانی هستند که به هر دلیل مجبورند در تهران بمانند مثلا پایان نامه آنها احتیاج به اطلاعات و آماری دارد که باید از تهران دریافت کنند. بنابراین در اولویت بعدی برای ارایه خدمات قرار دارند.

وی یادآورشد : پیش بینی ما این است که 500 نفر در تابستان در خوابگاه ها مانده و از تسهیلات خوابگاهی استفاده کنند.

معاون دانشگاه در مورد تعمیرات خوابگاهی نیز گفت: دانشگاه در دو مرحله تعمیرات کلی و جزیی را در خوابگاهها انجام خواهند داد تعمیرات جزیی از اول تیرماه و کلی از مرداد ماه شروع می شود.

وی همچنین از انتقال دانشکده مدیریت دانشگاه از منطقه توانیر به پردیس اصلی دانشگاه در دهکده المپیک خبر داد و گفت: برای دانشجویان دختر خوابگاهی این دانشکده نزدیک پردیس دانشگاه مکانی را خریداری کرده و برای دانشجویان پسر نیز مشغول مذاکره هستیم تا ساختمان خوابگاهی نزدیک دانشگاه خریداری کنیم.

آمار بازدید: 259 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image