ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری همایش ملی حسابداری و حسابرسی در زاهدان (16 آذر 91)

برگزاری همایش ملی حسابداری و حسابرسی در زاهدان (16 آذر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: همایش ملی یک روزه حسابداری و حسابرسی با حضور استادان و پژوهشگران دانشگاه های سراسر کشور در دانشکده ادبیات زاهدان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار مهر، دبیر همایش ملی حسابداری و حسابرسی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه این همایش علمی که در تالار امام رضا (ع) دانشکده ادبیات سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش ملی حسابداری و حسابرسی تبادل اطلاعات پیرامون آخرین دستاوردهای علمی حسابداری ایران و جهان و شناسایی مقالات برتر علمی در این زمینه در سطح دانشگاه های کشور است.

احمد ناصری گفت: موضوع عمده مقالات و مباحث این همایش وضعیت و مشکلات پژوهشگری در حسابداری ایران، نیازهای پژوهشی کشور در حوزه مسائل مالی و حسابداری، وضعیت و مشکلات آموزش و راه های توسعه و بهبود شیوه های آموزش حسابداری است.

وی افزود: این همایش یک روزه در دو پنل علمی با حضور پژوهشگران و استادان برجسته دانشگاه سالفورد انگلستان و دانشگاه های مطرح کشور در حال برگزاری است.

وی بیان داشت: از ابتدای آغاز به کار دبیرخانه همایش ملی حسابداری و حسابرسی در دانشگاه سیستان و بلوچستان تا پایان مهرماه امسال 196 مقاله از پژوهشگران دانشگاه های دولتی، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی دریافت شد.

دبیر همایش ملی حسابداری و حسابرسی گفت: از مجموع مقالات ارسال شده به دبیرخانه این همایش 46 عنوان مقاله امتیاز کافی برای ارائه سخنرانی را بدست آوردند.

سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم افزود: برگزاری همایش های ملی و بین المللی در این دانشگاه علاوه بر تبادل نظر و بحث و بررسی، باعث رشد استان شده است.

علیرضا رضوانی اظهار داشت: از سال 1385 تاکنون بیش از 80 کنفرانس ملی و بین المللی در این دانشگاه برگزار شده است.

کلمات کلیدی: همایش ملی حسابداری، همایش ملی حسابرسی، حسابداری، حسابرسی، دانشکده ادبیات زاهدان، دانشگاه زاهدان، دانشگاه سیستان و بلوچستان

آمار بازدید: 587 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image