ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود (23 شهریور 92)

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود (23 شهریور 92)

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.


علیرضا رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از 18 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه 167 رشته و گرایش دکترا در این دانشگاه وجود دارد، ادامه داد: حدود 50 درصد دانشجویان این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می‌کنند.

این مسئول افزود: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه حرکت این دانشگاه به سمت برگزاری همایش و سمینارهای ملی و بین المللی، نشان دهنده ارتقا علمی این دانشگاه درسطح کشور است، اذعان داشت: در حال حاضر 20 مجله علمی و پژوهشی در این دانشگاه منتشر می‌شود.

رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در سال 90 با تأسیس پردیس شماره 2 زاهدان فصل دیگری از فعالیت‌های دانشگاه در زمینه گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تبادل دانش با دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی گشوده شد، گفت: در پردیس شماره 2 دانشگاه نیز هم‌اکنون 80 رشته و گرایش و در پردیس چابهار 12 رشته فعال است.

وی بیان کرد: تا پایان امسال 50 درصد رشته‌هایی که در پردیس اصلی دانشگاه سیستان و بلوچستان فعال هستند در پردیس آزاد نیز فعال خواهند شد.

این مسئول افزود: احداث آزمایشگاه‌های مدرن و مجهز، راه‌اندازی آموزشگاه‌های مجازی، شبکه 25 کیلومتری فیبر نوری، مجهزترین و بزرگترین کتابخانه جنوب شرق کشور، کتابخانه دیجیتال و چندین مرکز کامپیوتر و زیباسازی اماکن مذهبی دانشگاه از جمله امکانات ایجاد شده در دانشگاه سیستان و بلوچستان است.

کلمات کلیدی: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان، آزمایشگاه مرکزی، دانشگاه سیستان و بلوچستان، اخبار جدید دانشگاه سیستان و بلوچستان

آمار بازدید: 339 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image