ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجو در دانشکده پرستاری سراب از بهمن ماه (13 آذر 91)

پذیرش دانشجو در دانشکده پرستاری سراب از بهمن ماه (13 آذر 91)

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده و تصویب شورای گسترش، مجوز پذیرش دانشجو در دانشکده پرستاری سراب برای نیمه دوم سال جاری صادر شده است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه آذربایجان شرقی،دکتر علیرضا یعقوبی در نشست بررسی مشکلات حوزه سلامت شهرستان سراب راه‌اندازی دانشکده پرستاری سراب را گام مهمی در تامین نیازهای نیروی انسانی بخش بهداشت و درمان و به خصوص پرستاران بومی دانست و خواستار تسریع در فراهم نمودن زیرساخت‌های ایجاد این دانشکده شد.


وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی از لحاظ شاخص‌های بهداشتی و درصد تخت‌های اختصاص یافته به بیماران؛ دارای رتبه بالایی در سطح کشور است افزود: اگرچه تعداد تخت‌های بیمارستانی از شاخصه‌های استاندارد فراتر است اما توزیع تخت‌های بیمارستانی در این استان عادلانه نیست.


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به وضعیت بهداشت و درمان سراب گفت: در این شهرستان خدمات قابل توجهی به مردم در عرصه سلامت صورت می گیرد و شاخصه‌های بهداشتی و تنوع رشته‌های تخصصی در شرایط مناسبی قرار دارد.


وی با اشاره به فرسوده بودن ساختمان مرکز بهداشتی و درمانی شهر گفت: عملیات تخریب و بازسازی ساختمان این مرکز طی سالجاری اجرایی می شود .


وی اظهار امیدواری کرد : در صورت تامین اعتبارات لازم ،این پروژه تا پایان سال آینده به اتمام رسیده و در اختیار اهالی قرار گیرد .


یعقوبی در ادامه گفت: در سالجاری حدود 10 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات پزشکی به سیستم بهداشت و درمان سراب ترزیق شده است.


کلمات کلیدی: دانشکده پرستاری سراب، پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجوی پرستاری، رشته پرستاری

آمار بازدید: 2921 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image