ارتباط مستقیم با 30667 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجوی دکتری دندانپزشکی در دانشگاه ايلام (11 شهریور 91)

پذیرش دانشجوی دکتری دندانپزشکی در دانشگاه ايلام (11 شهریور 91)

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از پذیرش دانشجوی دکتری دندانپزشکی در ترم بهمن سال تحصیلی آینده خبر داد.


دکتر خیرالله اسدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بيان اينكه يك هزار و 607 دانشجو در این دانشگاه در 34 رشته در مقاطع کاردانی تا دکتری تحصيل مي‌كنند، گفت: مجوز لازم برای پذیرش دانشجو در دکترای دندانپزشکی اخذ شده است و از ترم بهمن سال تحصیلی آینده دانشجویان این رشته مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی از ایجاد دو رشته در مقطع دکتری در رشته‌های آسیب شناسی اجتماعی و میکروب‌شناسی خبر داد و تصریح کرد: ارتقاي کیفیت آموزش مرهون تلاش اساتید و دانشجویان این دانشگاه است که در کسب رتبه‌های عالی در آزمون‌های جامع و علوم پایه این ارتقاء به خوبی قابل مشاهده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در مورد فعالیت‌های پژوهشی این دانشگاه گفت: با تفکیک معاونت تحقیقات و فناوری از معاونت آموزشی فعالیت‌های دانشگاه در این عرصه سیر صعودی داشته است بطوریکه در تعداد مقالات بین‌المللی در سالهای 89، 90 و 91 به ترتیب 35، 55 و 86 بوده است و 85 پژوژه تحقیقاتی توسط اعضای هیئت علمی به انجام رسیده است.

اسدالهی در مورد وضعیت خدمات دانشجویی این دانشگاه، گفت: خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه از وضعیت مطلوبی برخوردار است به طوریکه خوابگاههای این دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار هستند و مقایسه خوابگاههای این دانشگاه با خوابگاههای دیگر دانشگاههای استان بیانگر مطلوبیت این خوابگاههاست.

وی برخورداری از امکاناتی مانند خشکشویی و فرش کردن اتاق‌های خوابگاهها را اقدامی مهم در خوابگاههای دانشجویی بیان و خاطر نشان کرد: ارتقاء کمیت و کیفیت خوابگاههای دانشجویی در دستور کار قرار دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و محافل انس با قرآن را از مهمترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه دانست و ابراز امیدواری کرد این فعالیت‌ها بتواند زمینه اعتلای فرهنگ اسلامی در دانشگاه‌ها را فراهم آورد.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی دکتری دندانپزشکی، جذب دانشجوی دکتری دندانپزشکی، دانشجوی دکتری، دانشجوی دکتری دندانپزشکی، دانشگاه ایلام، دکتری دندانپزشکی دانشگاه ايلام

آمار بازدید: 1662 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image