ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری نخستین جلسه هیات ممیزه دانشگاه شهرکرد (7 آذر 91)

برگزاری نخستین جلسه هیات ممیزه دانشگاه شهرکرد (7 آذر 91)

معاون حقوقی وامور مجلس وزارت علوم در نخستین جلسه هیات ممیزه دانشگاه شهرکرد، فرا رسیدن ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) و یارانش را تسلیت گفت و ضمن ابراز خرسندی از تشکیل هیات ممیزه مستقل دانشگاه شهرکرد اظهارامیدواری کرد: در آینده ای نزدیک با توجه به حرکت خوب علمی این دانشگاه و کسب شاخص های خوب در زمینه های مختلف، هیات امنای مختص دانشگاه شهرکرد به عنوان دانشگاه مادر استان چهار محال بختیاری شکل گیرد که قطعا به رشد و ارتقای موقعیت و جایگاه علمی آن کمک خواهد کرد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی ایسنا - منطقه شهرکرد، دکتر ساداتی نژاد با اشاره به روند رشد و توسعه دانشگاه شهرکرد به عنوان یکی از دانشگاه های مولود انقلاب اسلامی، افزود: از دانشگاه شهرکرد می توان به عنوان یکی از نماد های رشد وتوسعه آموزش عالی کشور در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد.


دکتر اسماعیل اسدی رئیس دانشگاه شهرکرد نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر بیش از 7000 دانشجو در دانشگاه مشغول تحصیل هستند.


وی به رشد چشمگیر دوره‌های تحصیلات تکمیلی در سال‌های اخیر بویژه ایجاد دوره‌های دکتری تخصصی در اکثر گروه‌های آموزشی و گسترش زمینه پژوهش و تحقیق در دانشگاه اشاره کرد و افزود: تشکیل هیات ممیزه مستقل در دانشگاه قطعا موجب توسعه و پیشرفت بیش از پیش این دانشگاه خواهد شد.


وی تصریح کرد: هم اکنون حدود 270 نفرعضو هیات علمی و بیش از 7000 دانشجو در33 رشته گرایش دکتری تخصصی، 50 رشته گرایش کارشناسی ارشد، چهار دوره دیپلمای دامپزشکی، یک رشته دکتری حرفه‌ای و 39 رشته کارشناسی درهشت دانشکده دانشگاه شهرکرد مشغول به فعالیت‌های علمی و پژوهشی هستند.


اسدی ادامه داد: مرکز رشد واحدهای فناوری و پنج پژوهشکده نیز در این دانشگاه در عرصه تحقیقات و فناوری فعال هستند.


به گزارش ایسنا، درپی تصویب تشکیل هیات ممیزه مستقل دانشگاه شهرکرد از سوی مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم، تحقیقات وفناوری، اولین جلسه این هیات در دفتر ریاست این دانشگاه تشکیل و اعضای آن معرفی شد.


دراین جلسه انطباق مصوبات هیات ممیزه مشترک دانشگاه‌های کاشان و شهرکرد با آیین نامه جدید ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت و علاوه بر انتخاب نایب رئیس هیات، شش کمیسیون تخصصی کشاورزی، دامپزشکی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی و منابع طبیعی برای این هیات تعیین شد.


کلمات کلیدی: دانشگاه شهرکرد، جلسه هیات ممیزه، هیات ممیزه دانشگاه شهرکرد

آمار بازدید: 463 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image