ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی کرمان (28 آبان 91)

تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی کرمان (28 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: 4 هزار و 800 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در 10 دانشکده دانشگاه علوم پزشکی کرمان مشغول فراگیری علم هستند.


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد پندار بعد از ظهر امروز در گردهمایی شورای فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه بسیج ادارات کل شهید بهشتی استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان دارای چهار دانشگاه علوم پزشکی است که این استان بیشترین تعداد دانشگاه علوم پزشکی در ایران را دارد.

وی افزود: در حال حاضر 4 هزار و 800 دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در 10 دانشکده دانشگاه علوم پزشکی کرمان مشغول به فراگیری علم هستند و این دانشگاه حدود 10 هزار کارمند دارد.

پندار همچنین به فعالیت‌های این دانشگاه در دولت دهم اشاره کرد و بیان داشت: تدوین سند توسعه سلامت استان، تدوین نقشه علمی دانشگاه، راه‌اندازی و استقرار دانشکده طب سنتی و راه‌اندازی 18 رشته تحصیلات تکمیلی از جمله فعالیت‌ها در دولت دهم به شمار می‌رود.

وی همچنین رشد 54 درصدی دانشگاه در شاخص وبومتریکس، احداث پایگاه‌های جاده‌ای اورژانس 115 و افزوده شدن هشت مرکز تحقیقاتی به مجموعه مراکز تحقیقاتی دانشگاه را از دیگر فعالیت‌های دولت دهم برشمرد.

به گزارش فارس،‌ گردهمایی شورای فرماندهان پایگاه‌های مقاومت حوزه بسیج ادارات کل شهید بهشتی استان کرمان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در محل سالن سلامت این دانشگاه برگزار شد.

در این گردهمایی انجم‌شعاع از مسئولان سپاه کرمان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان و تعدادی از مسئولان محلی حضور داشتند.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان، علوم پزشکی

آمار بازدید: 875 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image