ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان (26 مهر 91)

توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان (26 مهر 91)

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: 15 مرکز تحقیقاتی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان فعالیت می‌کنند و مقدمات کار شش مرکز دیگر نیز فراهم شده است.



به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، دکتر عبدالرضا صباحی در مراسم افتتاحیه اولین کنگره بین‌المللی و هشتمین همایش سراسری انگل شناسی و بیماری‌های انگلی ایران اظهار کرد: کرمان پهناورترین استان کشور است و دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز جزو دانشگاه‌های تیپ یک کشور می‌باشد.


وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمان در حال حاضر با 10 دانشکده فعالیت می‌کند که آخرین دانشکده آن طب سنتی بوده و با تکیه بر پیشینه عظیم به فعالیت خود ادامه می‌دهد.


صباحی تصریح کرد: گرایش این دانشگاه به سمت تحصیلات تکمیلی است و هم اکنون 80 رشته تحصیلات تکمیلی پذیرای دانشجویان در رشته‌های مختلف هستند.


وی با بیان اینکه در حوزه پژوهش 15 مرکز تحقیقاتی مصوب در حال فعالیت داریم، گفت: مقدمات راه‌اندازی شش مرکز دیگر نیز فراهم شده است.


وی با اشاره به برگزاری اولین کنگره بین‌المللی و هشتمین همایش سراسری انگل شناسی و بیماری های انگلی ایران گفت: نقش رشته انگل شناسی در طب و رشته‌های وابسته به این حوزه و این بیماری‌ها برای ما شناخته شده است.


صباحی اظهار کرد: یکی از این بیماری‌ها مالاریا است که بومی استان کرمان می باشد و شایان ذکر است که با اقدامات صورت گرفته در راستای سیاست های شورای عالی سلامت کشور، پیشرفت های بسیار خوبی برای کنترل این بیماری در استان حاصل شده است

کلمات کلیدی:دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، همایش سراسری انگل شناسی، علوم پزشکی

آمار بازدید: 496 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image