ارتباط مستقیم با 30745 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه‌اندازی 70 رشته مصوب تحصیلی در دانشگاه آزاد بویین زهرا (23 آبان 91)

راه‌اندازی 70 رشته مصوب تحصیلی در دانشگاه آزاد بویین زهرا (23 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با اشاره به 78 نفر عضو هیئت علمی این دانشگاه از راه‌اندازی 70 رشته مصوب تحصیلی در دانشگاه بویین‌زهرا خبر داد.


محمود باغبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با اشاره به توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر 78 رشته تحصیلی در این دانشگاه راه‌اندازی شده است که هفت عنوان از این رشته‌ها غیر مصوب بوده و هنوز به طور قطعی تصویب نشده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا افزود: سیاست‌های کلان دانشگاه آزاد در حوزه علمی توسعه تحصیلات تکمیلی است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه دارای بیش از 70 عضو هیئت علمی و پژوهشی است، تصریح کرد: 53 تن از این اعضا آقا و 17 نفر را نیز بانوان دارای مدارک بالا تشکیل می‌دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا ادامه داد: در حال حاضر در تلاش برای راه‌اندازی مقاطع کارشناسی ارشاد و دکترا در مجموعه این دانشگاه هستیم.

باغبان با اشاره به اینکه در حوزه پژوهشی گسترش رشته‌ها و تقویت مبانی آموزشی مدنظر است، عنوان کرد: در بخش تولید علم نیز ارائه مقاله‌های گوناگون و کتاب از بخش‌هایی است که معاونت پژوهش دانشگاه آزاد این واحد در بویین زهرا بر عهده دارد.

وی ادامه داد: رشد 300 درصدی پژوهش‌ها و ارائه آثار و مقاله‌های پژوهشی در این دانشگاه بیانگر کار و تلاش مضاعفی است که اساتید و دانشجویان متحمل آن شده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا بیان کرد: تلاش برای تحقق اهداف علمی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی جزو اهدافی است که مسئولان و متولیان امور جوانان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند و برای دستیابی به آن تلاش کنند.

باغبان ادامه داد: برنامه‌سازی صحیح و راهبردی در راستای تقویت مبانی علمی دانشجویان امروز مسئله‌ای است که در جامعه مهم و اساسی بوده و لازم است که برای اجرای آن تلاش شود.

وی با بیان اینکه ضرورت‌های ویژه‌ای در جامعه در بخش دانشجویی وجود دارد که تاکنون توجه ویژه‌ای صورت نگرفته است، تصریح کرد: شاخصه حرکت‌های دانشجویی بصیرت، ایمان و نیز تلاش مداوم است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بویین زهرا خاطرنشان کرد: لزوم فعال‌سازی بخش‌های علمی نیز در دانشگاه‌ها بسیار ضروری است.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد بویین زهرا، رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد بویین زهرا، دانشگاه آزاد، اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد بویین زهرا، بویین زهرا

آمار بازدید: 3092 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image