ارتباط مستقیم با 30796 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش رشد 50 درصد قراردادهای صنعتی دانشگاه شیراز (22 آبان 91)

رشد 50 درصد قراردادهای صنعتی دانشگاه شیراز (22 آبان 91)

مدیر دفتر همکاری‌های علمی و مشاوره‌ای دانشگاه شیراز از افزایش قراردادهای این‌دانشگاه با صنایع مختلف دولتی و خصوصی خبر داد و گفت: قراردادهای صنعتی دانشگاه بیش از 50 درصد رشدداشته است.


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدحسین شیخی، گفت: در 7 ماه نخست امسال، بین دانشگاه شیراز و صنایع مختلف، 80 قرارداد پژوهشی - کاربردی به ارزش 90 میلیارد ریال منعقد شده است.

وی ارزش قراردادهای سال گذشته دانشگاه شیراز را 60 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون، ارزش قراردادهای صنعتی دانشگاه شیراز در مقایسه با کل قراردادهای سال 90، بیش از 50 درصد رشد یافته است.

مسؤول دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه شیراز با بیان این‌که امسال با افزایش درخواست پژوهش‌های کاربردی در دانشگاه شیراز مواجه بوده‌ایم، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در دانشگاه شیراز انجام گرفته است تا تعریف و اجرای پروژه‌های کاربردی بیش از پیش افزایش یابد.

مدیر دفتر همکاری‌های علمی و مشاوره‌ای دانشگاه شیراز، بی‌اطلاعی برخی صنعتگران از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه و همچنین عدم حضور برخی از اساتید دانشگاه در محیط‌های صنعتی را از مشکلات موجود بر سر راه ارتباط دانشگاه با صنعت بیان کرد.

کلمات کلیدی: دانشگاه شیراز، پروژه های دانشگاه شیراز، قراردادهای صنعتی دانشگاه شیراز، همکاری های علمی دانشگاه شیراز

آمار بازدید: 360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image