ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش 15درصدی دانشجویان دانشگاه شیراز و واگذاری مدیریت خوابگاهها به بخش خصوصی (25 شهریور 92)

افزایش 15درصدی دانشجویان دانشگاه شیراز و واگذاری مدیریت خوابگاهها به بخش خصوصی (25 شهریور 92)

رئیس دانشگاه شیراز از افزایش 15 درصدی دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی جاری خبر داد.


دکتر محمد موذنی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال حدود 6 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در واحد بین الملل، واحد مجازی و سایت اصلی دانشگاه شیراز پذیرش شدند.

وی ادامه داد: امسال نسبت به سال گذشته حدود 15 درصد تعداد دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه شیراز افزایش داشته است.

رئیس دانشگاه شیراز تصریح کرد: امسال به تمام متقاضیان خوابگاهی غیر بومی خوابگاه تعلق گرفت، البته تا شعاع 100 کیلومتری دانشگاه به دانشجویان متقاضی خوابگاه تعلق نمی گیرد و این دانشجویان در اولویت های آخر قرار می گیرند بعد از اینکه تمام دانشجویان متقاضی واجد شرایط خوابگاه دریافت کردند در صورت وجود ظرفیت اضافی به این دانشجویان نیز خوابگاه تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: دانشگاه شیراز از نظر وضعیت ظرفیت خوابگاهی در شرایط خوبی است و خوابگاه ها همه متعلق به خود دانشگاه است و از خوابگاه خودگردان استفاده نمی شود ولی امسال واگذاری مدیریت خوابگاه ها به بخش خصوص در دستور کار دانشگاه قرار می گیرد.

کلمات کلیدی: دانشجویان دانشگاه شیراز، افزایش تعداد دانشجویان دانشگاه شیراز، تعداد دانشجویان دانشگاه شیراز، واگذاری مدیریت خوابگاهها به بخش خصوصی، خوابگاههای دانشگاه شیراز

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image