ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار زمان برگزاری آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (20 آبان 91)

زمان برگزاری آزمون عملی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (20 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: آزمون عملی ‌رشته امتحانی نیمه‌متمرکز تربیت‌بدنی و علوم ورزشی سال ۹۱ در روزهای ۲۵ و ۲۶ آبان ماه در ۱۰ شهرستان مختلف برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون عملی رشته امتحانی نیمه متمرکز تربیت بدنی و علوم ورزشی دوره‌های کاردانی به کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته سال 91 در روز 25 آبان‌ماه برای خواهران و در روز 26 آبان‌ماه برای برادران برگزار می‌شود.

داوطلبانی که‌ اسامی ‌آنان‌ به عنوان‌ معرفی‌‌شده‌ چندبرابر ظرفیت رشته امتحانی نیمه متمرکز تربیت بدنی و علوم ورزشی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام‌ شده است پس از پرداخت مبلغ 59 هزار ریال برای آزمون عملی و 70 هزار ریال برای معاینه پزشکی و تست سلامت با همراه‌ داشتن‌ یک قطعه‌ عکس‌ 4×3 جدید، کارت ملی یا شناسنامه‌ عکسدار، کفش‌ و لباس ورزشی‌ منحصراً در روز تعیین‌ شده‌ با توجه‌ به‌ استان ‌محل ‌‌‌اقامت خود ‌به‌ نشانی‌های تعیین شده در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور که در هفته‌نامه پیک سنجش روزهای دوشنبه 15و 22 آبان ماه منتشر شده است، مراجعه کنند.

بنا بر این گزارش، اطلاعیه مربوط به آزمون عملی رشته امتحانی نیمه متمرکز تربیت بدنی و علوم ورزشی در سایت سازمان سنجش نیز منتشر شده است.

کلمات کلیدی: آزمون عملی رشته تربیت بدنی، رشته تربیت بدنی، رشته علوم ورزشی، آزمونعملی رشته علوم ورزشی، رشته امتحانی نیمه‌متمرکز تربیت‌بدنی

آمار بازدید: 1621 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
یگانه دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۷

خداشفاتون بده میدونین2روزم از بهمن رفته؟نتایج آزمون عملیمون کی میاد؟