ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور وجود 30 هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد (18 آبان 91)

وجود 30 هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد (18 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد از وجود 30 هزار جلد کتاب در کتابخانه این دانشگاه خبر داد.


محمد قلمکاریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: کتاب میراثی ماندگار، پدیده ای با شکوه و با ارزش وعنصر رشد آفرین و روشنگر در پهنه زندگی بشر است.

وی افزود: وظیفه همه افراد فرهیخته و تمامی نهاد های فرهنگی دانشگاه‌های کشور است که در اشاعه، گسترش و تقویت هرچه بیشتر مسئله کتاب و کتاب‌خوانی اهتمام ورزند و در یک کلام, همه درد آشنایان و دل آگاهان به منظور بسیج همگانی برای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تلاش کنند.

وی با اشاره به سرانه کتاب خوانی دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد گفت: سرانه کتاب خوانی در این دانشگاه چهار به یک است یعنی برای هر دانشجو چهار کتاب وجود داد.

قلمکاریان تعداد کتاب های موجود در کتابخانه این دانشگاه را 30 هزار جلد عنوان کرد و گفت: این کتاب ها در موضوعات مختلف کتب عمومی، تخصصی و فارسی لاتین است.

وی تعداد کتب لاتین عمومی در کتابخانه دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد را 300 جلد عنوان کرد و افزود: در این کتابخانه نزدیک به هزار و 500 جلد کتب لاتین تخصصی نیز وجود دارد.

سرپرست دانشگاه پیام نور ادامه داد: در این کتابخانه نزدیک به هشت هزار کتب فارسی عمومی وجود دارد که دانشجویان برای بالا بردن سطح دانش خود از آنها استفاده می کنند.

قلمکاریان استقبال دانشجویان از کتب مذهبی و اعتقادی در دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد را بسیار خوب دانست و گفت: در کتابخانه این دانشگاه نزدیک به 700 عنوان کتاب مذهبی با موضوعات مختلف وجود دارد.

وی در خاتمه افزود: در روزگار پیشرفت چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نو آوری و فرهنگ کتاب نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه گسترده تر و تازه تر نیز شده و جلوه های پایدار تر یافته است.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد، کتابخانه دانشگاه پیام نور شهرکرد، دانشگاه پیام نور، پیام نور، کتابخانه پیام نور

آمار بازدید: 432 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image