ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز اعطای وام شهریه دانشجویان علوم پزشکی طی 2 ماه آینده (17 آبان 91)

آغاز اعطای وام شهریه دانشجویان علوم پزشکی طی 2 ماه آینده (17 آبان 91)

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی از آغاز اعطای وام شهریه دانشجویان طی دو ماه آینده خبر داد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر فرهاد جعفری در این باره ‌گفت: تقاضا از دانشجویان کشور شامل دانشجویان شبانه،‌ روزانه و واحدهای بین المللی در حال دریافت است و دانشجویان سراسر کشور می توانند به دانشگاه های خود مراجعه و تقاضای خود را ثبت کنند که امیدواریم طی یکی دو ماه آینده با تدابیری که اندیشیده شده و تأمین اعتباری که صورت گرفته پرداخت وام شهریه نیز آغاز شود.


وی افزود: با توجه به مشکلات و محدودیت‌هایی که در اعتبارات وجود داشته امسال نیز وام‌های دانشجویی را مطابق تعهدات خود پرداخت کردیم همچنین تمام تقاضاها از کلیه دانشجویان کشور گرفته شده و اعطای وام تحصیلی و وام مسکن را آغاز کردیم و تا پایان آبان ماه تمام دانشگاه‌ها این وام ها را به دانشجویان اعطا خواهند کرد.


رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت تصریح کرد: پرداخت وام خرید تجهیزات پزشکی، آموزشی و کمک آموزشی که برای دانشجویان گروه علوم پزشکی کشور آغاز کرده ایم و دانشجویان مقاطع تخصصی و PHD می‌توانند تا مبلغ 400 هزار تومان از این تسهیلات بهره مند شوند.


وی خاطرنشان کرد: کالاهایی که تهیه شده تمام تقاضا و نیازهای دانشجویان علوم پزشکی را پوشش می‌دهد و بازپرداخت بعد از تحصیلاتشان است که طی 48 قسط پرداخت خواهند کرد.


دکتر جعفری ادامه داد: این اقلام کاملا از استانداردهای لازم برخوردار هستند و قیمت این کالاها نیز زیر قیمت بازار است.


به گزارش وبدا، وی رضایت دانشجویان و فرهیختگان را مهمترین هدف صندوق رفاه دانشجویان عنوان کرد و گفت:‌ در این راستا بازپرداخت ها به صورت الکترونیکی صورت می گیرد و دانشجویان از طریق اینترنت می توانند اقساط خود را پرداخت کنند.


کلمات کلیدی: وام شهریه، دانشجویان علوم پزشکی، علوم پزشکی، وام دانشجویان علوم پزشکی، وام شهریه علوم پزشکی، زمان اعطای وام شهریه

آمار بازدید: 391 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image