ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رشد 50 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد شهرکرد (16 آبان 91)

رشد 50 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد شهرکرد (16 آبان 91)

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از رشد 50 درصدی دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی نسبت به سال گذشته در این واحد دانشگاهی خبر داد.



دکتر علیرضا گلشنی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهار محال و بختیاری، افزود: در سال تحصیلی92-91 حدود 470 نفر در مقطع کارشناسی ارشد در 17 رشته مختلف، حدود 140 نفر در مقطع تحصیلات تکمیلی پردیس در شش رشته، 75 نفر در مقطع دکتری حرفه‌ای دامپزشکی و پنج نفر در مقطع دکتری تخصصی زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه آزاد شهرکرد ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به سال گذشته 50 درصد رشد داشته است.


وی تصریح کرد: امسال بیش از 1800 داوطلب ورود به دانشگاه آزاد شهرکرد در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه‌ای و تخصصی پذیرش شدند.


دکتر گلشنی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 8600 دانشجو در 65 رشته تحصیلی در 8 دانشکده ادبیات و علوم انسانی، پرستاری، مامایی و بهداشت، دامپزشکی، کشاورزی، معماری، علوم پایه، فنی و مهندسی و پردیس علوم و تحقیقات مشغول تحصیل هستند.


دکتر گلشنی اظهار امیدواری کرد: با احراز شرایط و فراهم شدن زمینه‌های مختلف در این واحد دانشگاهی امتیاز لازم برای یک دانشگاه جامع را کسب کرده و به زودی به دانشگاه جامع تبدیل شویم که این افتخار بزرگی برای جامعه دانشگاهی و مردم استان خواهد بود.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد شهرکرد، پذیرش دانشجو، دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

آمار بازدید: 704 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image